۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 865941

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۱۱۶ معلم نمونه استان که به مرحله استانی راه یافته‌ و فرم خوداظهاری تکمیل نموده‌اند تجلیل می‌شوند.

تجلیل از ۱۱۶ معلم نمونه لرستانی

به گزارش قدس آنلاین، رضا عزتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ معلم فرم خوداظهاری را در سامانه ذی‌ربط برای اعلام معلم نمونه پرکرده‌اند و در نهایت ۹۱ نفر به مرحله استانی راه‌یافته‌اند.

وی بیان کرد: در مراسم بزرگداشت مقام معلم علاوه بر ۹۱ نفر مرحله استانی ۲۵ معلم نمونه و سرآمد که فرم خوداظهاری را پر نکرده‌اند، نیز تجلیل می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش اضافه کرد: برگزاری مراسم تجلیل از مقام معلم در همه شهرستان‌ها، دیدار جداگانه جمعی از فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب، رییس‌جمهور و رییس مجلس، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، تبلیغات محیطی، نمایشگاه عملکرد آموزش‌ و پرورش در یک سال گذشته، معرفی معلمان شهید، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش‌ و پرورش پیش از خطبه‌های نماز جمعه و برپایی میز شمیم خدمت از دیگر برنامه‌های هفته معلم در این استان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.