معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از وجود ۱۵۰۰ پروژه آموزشی نیمه تمام خیّرساز در کشور خبر داد و گفت: تمامی این پروژه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شوند.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور: وجود ۱۵۰۰ پروژه آموزشی نیمه‌تمام خیّرساز در کشور/ تکمیل این پروژه‌ها تا پایان امسال

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا خانمحمدی امروز چهارم اردیبهشت ماه در نشست بررسی وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان‌های سیرجان و بردسیر اظهار کرد: در سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور شعار ما عدالت محوری در راستای تحقق راهبرد نصیب برابر آموزشی است.

وی گفت: براساس قانون اگر خیرین ۵۰ درصد هزینه ساخت یک مدرسه را بپردازند، دولت موظف به پرداخت ۵۰ درصد مابقی است.

خانمحمدی با اشاره به وجود بیش از ۱۵۰۰ پروژه آموزشی خیرساز در کشور افزود: تمامی پروژه‌های آموزشی خیر ساز تا پایان سال مالی ۱۴۰۲  تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از آغاز عملیات ساخت مدرسه شبانه‌روزی امام خمینی(ره) بردسیر با استفاده از اعتبارات تخریب و بازسازی خبر داد و افزود: آسفالت حیاط مدارس پرجمعیت در اولویت برنامه‌های نوسازی و تجهیز مدارس قرار دارد.

وی با اشاره به وجود ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان کرمان گفت: ۱۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان تعلق گرفته  و این استان در صدر تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری در زمینه تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام قرار گرفته است.

براساس این گزارش، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس تخریبی و پروژه‌های در دست ساخت شهرستان‌های سیرجان و بردسیر بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.