شهردار منطقه ۲۰ از آغاز پروژه پیاده راه حرم تا حرم از پیاده راه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا حرم امامزاده عبدالله (ع) و بهسازی میدان اصلی شهرری خبر داد و گفت: در مدت ۱۰ ماه میدان اصلی شهرری جمع‌آوری می‌شود.

پروژه پیاده راه حرم تا حرم در شهرری اجرایی می‌شود

به گزارش قدس انلاین، سید محمد ناظم رضوی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی میدان شهرری اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان و زائران، پروژه پیاده راه حرم تا حرم، از پیاده راه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا حرم امامزاده عبدالله (ع) با مشارکت شهرداری منطقه ۲۰ و سازمان نوسازی شهر تهران با برآورد هزینه ۶۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این محدوده تجهیز کارگاهی شده است افزود: در این طرح اجرای سنگ‌فرش، نصب مبلمان شهری، اجرای روشنایی و ساماندهی بوستان رازی در محور فدائیان اسلام انجام می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم تا در مدت ۱۰ ماه تکمیل شود.

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم ۳۰ هزار مترمربع کل متراژ کفپوش و سنگ‌فرش این محوطه باشد، بیان کرد: در این طرح میدان اصلی شهرری جمع‌آوری و با اجرای سنگ‌فرش و کفپوش، آب‌نما در وسط میدان جانمایی می‌شود.

ناظم رضوی درپایان خاطر نشان کرد: در این راستا هماهنگی با سازمان زیباسازی، راهنمایی و رانندگی و فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ صورت گرفته که این طرح حداقل مداخلات و عوارض ترافیک شهری را در برداشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.