مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره ارائه خدمات و پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان براساس قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام اقدامات پیش‌بینی شده در حوزه کاری و تخصصی این صندوق در سال گذشته انجام شده است.

تدارک شرایط ویژه برای مسافرت بازنشستگان

به گزارش قدس انلاین ترکی گفت: در سه ماهه پایان سال گذشته منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان کشوری را تأمین کردیم و با این اقدامات اثربخش، پرداخت حقوق، عیدی و مزایای افراد تحت پوشش صندوق در موعد مقرر انجام شد.

او اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بانکی و افزایش ۱۰۰ درصدی وام بازنشستگان و توسعه مراکز زیارتی و سیاحتی از جمله اقدامات مهم صندوق در سال گذشته بود که در بخش تسهیلات با توجه به قولی که داده شد براساس پیگیری‌ها، تفاهمنامه همکاری با بانک‌های عامل برای پرداخت این تسهیلات در سال گذشته و امسال منعقد شد و ضمن افزایش سهم ۲ برابری در بخش تأمین تسهیلات، امسال در بودجه جاری صندوق رقم خورده است.

او به ساماندهی مراکز گردشگری و سیاحتی به عنوان یکی از اولویت‌های صندوق بازنشستگی کشوری اشاره کرد و گفت: ایجاد و احداث مراکز فرهنگی و ورزشی در نقاط مختلف کشور و در استان‌ها پیش‌بینی شده است و اکنون در چند نقطه برای مراکز تجمیعی این مراکز سیاحتی و زیارتی در نظر گرفته‌ایم.

ترکی افزود: همچنین برای مراکز مذهبی در داخل و خارج کشور اقداماتی برنامه‌ریزی شده در دستور کار برای امسال داریم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.