مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: به مناسبت گرامیداشت روز کارگر و بزرگداشت مقام معلم عضویت رایگان ویژه کارگران و معلمان در تمامی کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی انجام می شود.

عضویت رایگان کارگران و معلمان در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی کتابخانه های خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان اظهار کرد: همزمان با ۱۱و ۱۲ اردیبهشت و به مناسبت گرامیداشت روز کار و کارگر و بزرگداشت مقام معلم عضویت رایگان ویژه کارگران و معلمان در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی به عنوان عیدانه اداره کل کتابخانه های عمومی استان انجام می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ضمن گرامیداشت روز کار و کارگر و یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، گفت: در راستای خدمت رسانی مؤثرتر و مفیدتر و همچنین تشویق و ترغیب بیشتر مردم به حضور در کتابخانه‌ها در تلاش هستیم تا با اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی و خدمتی همچون عضویت رایگان باری دیگر کتاب را به سبدخانوار مردم اضافه و آنان را در عصر تکنولوژی به سمت و سوی کتاب و کتابخوانی هدایت کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح عضویت رایگان در روزهای کار و کارگر و معلم ویژه کارگران و معلمان، تصریح کرد: در روز ۱۱ اردیبهشت کارگران عزیز و در روز ۱۲ اردیبهتش معلمان گرامی می‌توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه‌های عمومی نسبت به ثبت نام رایگان اقدام کنند. در واقع این عضویت رایگان عیدانه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به کارگران و معلمان عزیز است.

حجت الاسلام و المسلمین سبزیان اظهار کرد: افراد واجد شرایط می‌توانند برای اطلاع از آدرس کتابخانه‌های عمومی به نشانی libs.plib۳۱.ir مراجعه کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی تاکید کرد: عضویت کتابخانه‌ها در این طرح به مدت یکسال و در قالب استفاده از تمامی امکانات و خدمات کتابخانه موردنظر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.