به گفته معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، طی سال گذشته ۳۰۰ ورزشکار کرمانشاهی به تیم‌های ملی دعوت شدند.

۳۰۰ ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند

به گزارش قدس آنلاین، فرهمند سال افزون با اشاره به وضعیت ورزش قهرمانی استان در سال گذشته، اظهار کرد: طی سال گذشته جمعا ۳۰۰ ورزشکار کرمانشاهی به تیم‌های ملی رشته‌های ورزشی مختلف دعوت شدند.

وی تصریح کرد: قهرمانان کرمانشاهی توانستند طی این سال جمعا ۸۰ مدال مسابقات بین المللی، جهانی و آسیایی را برای کشورمان کسب کنند.

معاون ورزش استان با بیان اینکه در دو ماهه ابتدایی امسال هم ۳۰ ورزشکار کرمانشاهی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند، گفت: طی این مدت، یاسین خسروی در رشته پرتاب وزنه معلولین توانست کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی امارات، رکورد این رشته را نیز جابجا کند.

وی اضافه کرد: آرین سلیمی در رشته تکواندو، شهلا بهروزی راد در رشته قایقرانی و ارشیا الماسی در رشته واترپلو دیگر مدال آوران کرمانشاهی در دو ماهه ابتدایی امسال بوده‌اند.

سال افزون در ادامه با اشاره به پتانسیل‌های خوب کرمانشاه در برخی رشته‌های ورزشی، اظهار کرد: این مسئله باعث شده تا این رشته‌ها به عنوان رشته‌های با اولویت استان در نظر گرفته شوند و برای تقویت بیشتر آنها برنامه ریزی داشته باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: از این پس توزیع اعتبارات حوزه ورزش قهرمانی در استان براساس  عملکرد ورزشکاران آن رشته و مدال آوری‌هایشان در مسابقات برون مرزی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.