برنی سندرز، سناتور دموکرات آمریکایی از ایالت ورمونت گفت، جو بایدن که کارزار انتخاباتی‌اش را شروع کرده، می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ "با اکثریت آرا پیروز شود."

سندرز: بایدن با اکثریت آرا پیروز انتخابات است

به گزارش قدس آنلاین؛، به نقل از پایگاه خبری هیل، سندرز که در رقابت ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ با جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا رقابت می‌کرد، گفت: اینکه من و رئیس‌جمهور بایدن اختلاف نظرات شدیدی داریم را همه می‌دانند و یک راز بزرگ محسوب نمی‌شود اما فکر می‌کنم بایدن به دلیل پیشینه سیاسی‌اش، گزینه مشخصی برای رای‌دهندگان باشد.

وی افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که یک حزب سیاسی اصلی – حزب جمهوری خواهان – دارد؛ حزبی که نه همه رهبرانش ولی اکثریت آن‌ها به دموکراسی اعتقادی ندارند. آن‌ها چنین افسانه‌ای را در سر دارند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا پیروز انتخابات ۲۰۲۴ خواهد شد. آن‌ها سعی می‌کنند مانع رای مردم شوند و در تلاشند تا حق زنان بر کنترل بدن‌هایشان را رد کنند.

سندرز تصریح کرد: اگر به دموکراسی اعتقاد دارید، باید به جای تعداد افراد کمتر، مردم بیشتری در رای‌گیری شرکت کنند. من فکر می‌کنم انتخاب بسیار واضح است و آن انتخاب بایدن می‌باشد.

او تاکید کرد: اگر دموکرات‌ها و رئیس‌جمهور بایدن مسائل مربوط به طبقه کارگر را جدی‌تر بگیرند و با طمع شرکت‌های بیمه، شرکت‌های دارویی و وال استریت مقابله کنند، و ارائه خدمات به مردم طبقه‌ کارگر را آغاز کنند، فکر می‌کنم بایدن با اکثریت آرا پیروز خواهد شد.

این سناتور آمریکایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رای‌دهنگان باید سن بایدن را در نظر بگیرند، گفت: به نظرم در انتخاب نامزد به فاکتورهای متعددی می‌توان توجه کرد. فکر می‌کنم سن یکی از آن‌ها باشد و به نظرم تجربه فاکتور دیگری است. اما از دیدگاه من... وقتی همه این موارد را کنار هم قرار می‌دهید، به یک چیز باید توجه کنید؛ آن نامزد ریاست‌جمهوری برای چه چیزی نامزد شده است؟ آن نامزد در کدام سمت قرار دارد؟

جو بایدن هفته گذشته رسما نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را اعلام کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.