مدیرکل  منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف چهار تن چوب‌آلات قاچاق جنگلی توسط ماموران یگان حفاظت در این استان خبر داد.

چهار تن چوب‌آلات قاچاق جنگلی در استان اردبیل کشف شد

به گزارش قدس انلاین، محمود قلی‌زاده افزود: با اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت و همکاری نیروی انتظامی یک دستگاه کامیون حامل چهار تن چوب‌آلات قاچاق جنگلی در جاده اردبیل - مغان توقیف و محموله به اداره کل انتقال داده شد.

وی ادامه داد: در این رابطه یک متخلف دستگیر و به مراجع قضایی استان معرفی شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با هشدار به کسانی که اقدام به قاچاق فرآورده‌های جنگلی می‌کنند ، گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان با گشت و کنترل شبانه‌روزی در جاده‌های استان و عرصه‌های ملی بدون هیچ اغماضی با متخلفان بر خورد قاطع خواهند کرد.

او اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

قلی‌زاده از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

استان اردبیل ۹۰۲ هزار هکتار مرتع ییلاقی، قشلاقی و میان‌بند و ۶۹ هزار هکتار جنگل دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.