رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان خوسف ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: احداث ۳۰ پروژه درمانی قبل از نوروز سال جاری در خراسان جنوبی آغاز شده است.

پیشرفت ۹۸ درصدی پروژه بیمارستان خوسف/احداث ۳۰ طرح درمانی در استان

به گزارش قدس آنلاین، محمد موسوی میرزایی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: به واسطه تحریم‌های اقتصادی، کشور سال بسیار سختی را پشت سر گذاشت و با این وجود تلاش‌های مهمی چون احداث بیمارستان خوسف را پیگیری کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۸ درصد پروژه بیمارستان خوسف تکمیل شده است، بیان کرد: بهداشت و درمان یک مقوله مهم و استراتژیک است و از این نظر همه دولت‌ها به تناسب شرایط اجتماعی و اقتصادی در این زمینه فعالیت‌های مهم داشته‌اند.

موسوی میرزایی با بیان اینکه پروژه بیمارستان زیرکوه، پروژه بیمارستان نهبندان و آشیانه هلیکوپتر در نهبندان را در سال گذشته پیگیری کردیم، ادامه داد: نزدیک ۳۰ پروژه درمانی را قبل از نوروز در خراسان جنوبی آغاز شده است.

وی با تأکید بر اینکه در شهرستان بیرجند بخش پیوند و جراحی اطفال و بخش فیزیوتراپی بیمارستان رازی را راه اندازی کردیم، گفت: در ۱۷ ماه اخیر به طور متوسط به ازای هر ماه، مطالبات یک ماه همکاران را پرداخت کردیم.

موسوی میرزایی بیان کرد: در راستای سیاست‌های کلی ۳۰ داروخانه به مجموعه داروخانه‌های خراسان جنوبی افزوده شد تا دسترسی مردم به اقلام دارویی آسان‌تر شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تأکید بر اینکه افزایش هم افزایی ها در بخش‌های مرتبط با بهداشت و درمان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، یادآور شد: ما خود را حافظان سلامت مردم می‌دانیم و بر این مسئولیت افتخار می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.