امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال، می‌گوید تیمی که قصد قهرمانی در لیگ برتر را داشته باشد نیاز به مدافعان درجه‌یک دارد و با راب هولدینگ نمی‌شود به فکر قهرمانی بود.

آرسنال با این مدافع به قهرمانی فکر نکند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از هفته‌های متمادی صدرنشینی در لیگ برتر با سه تساوی پیاپی و در نهایت شکست 4-1 مقابل منچسترسیتی در اتحاد کنترل کورس قهرمانی را به رقیب مستقیمش واگذار کرد تا حالا سیتی از دید اکثر کارشناسان از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار باشد.

امانوئل پتی، ستاره فرانسوی سابق آرسنال، در یک مصاحبه انتقاد تندی از راب هولدینگ، دفاع وسط توپچی‌ها کرده و می‌گوید تیمی که در قلب دفاع کسی مثل هولدینگ را دارد نمی‌تواند به قهرمانی فکر کند.

هولدینگ به عنوان جانشین ویلیام سالیبای مصدوم در نظر گرفته می‌شد اما در مدتی که برای توپچی‌ها در قلب خط دفاعی به میدان رفته عملکرد متزلزلی داشته است. به خصوص در دیدار مقابل منچسترسیتی که با شکست 4-1 آرسنال به پایان رسید ضعف مفرط هولدینگ در مقابل ارلینگ هالند او را با انتقادهای زیادی مواجه کرد. امانوئل پتی می‌گوید عملکرد متزلزل هولدینگ حتی روی گابریل ماگالائش هم تاثیر منفی گذاشته و اعتماد به نفس دیگر دفاع وسط تیم را هم کاهش داده است.

بتی در این مصاحبه گفت:" نمی‌خواهم نسبت به هولدینگ بی‌رحم باشم چون او به نوبه خودش خیلی تلاش کرده و هر چه از توانش ساخته بود انجام داده. ولی تیمی که می‌خواهد به قهرمانی برسد با میدان دادن به هولدینگ در مرکز خط دفاعی نمی‌تواند موفق بشود".

ستاره سابق توپچی‌ها در ادامه گفت:" به نظرم حتی ماگالائش هم از وقتی کنار هولدینگ بازی می‌کند اعتماد به نفسش را از دست داده. آرسنال از وقتی که در مرکز خط دفاع شاهد بازی سالیبا و گابریل در کنار هم بودیم از نظر دفاعی به مراتب ضعیف‌تر شده است. این روی بقیه تیم هم تاثیر می‌گذارد".

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.