مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: خودروی باری حامل هشت تن آرد خارج از شبکه با ورود به موقع بازرسان این سازمان توقیف شد.

توقیف خودروی حامل ۸ تن آرد خارج از شبکه در استان قزوین

به گزارش قدس آنلاین، داود نایب فرجی اظهار کرد: خودروی باری حامل هشت تن آرد خارج از شبکه با ورود به موقع بازرسان سازمان بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین توقیف شد.

وی افزود: بر اساس اخبار به دست آمده از سوی منابع موثق مبنی بر خروج یک دستگاه خودروی باری با حمل آرد مراتب در دستور کار تحقیق و بررسی قرار گرفت.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: با بررسی به عمل آمده از سوی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، معلوم شد این خودروی باری حامل ۲۰۲ کیسه آرد بوده که بدون اخذ مجوز در حال خروج از استان قزوین به سمت اشتهارد است.

نایب فرجی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری پلیس امنیت اقتصادی این خودرو توقیف و راننده آن برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مسئول بیان کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی قرار شد تا آرد مکشوفه به دلیل توزیع خارج از شبکه به چرخه توزیع بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و همکاری در برخورد با متخلفان موضوعات مشاهده شده را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.