انتشارات سوره مهر در سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ۱۰۱۹ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارد که از این تعداد ۱۱۸ عنوان چاپ اول هستند.

سوره مهر با ۱۱۸ عنوان کتاب چاپ اولی به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش قدس آنلاین، انتشارات سوره مهر امسال و در سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ۱۰۱۹ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارد که از این تعداد ۱۱۸ عنوان چاپ اول هستند و برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند.

دو کتاب «خبرنگار دو دلاری» و «سیطره» که در حال حاضر مراحل چاپ را سپری می‌کنند به سی و چهارمین نمایشگان کتاب بین المللی می رسند. همچنین انتشارات سوره مهر در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان همه نویسندگان است.

کتاب «خبرنگار دو دلاری» روز ۲۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۳۰ در غرفه انتشارات سوره مهر رونمایی می‌شود. همچنین جلسه نقد و بررسی کتاب «امپراتوری توهم» ۲۷ اردیبهشت ماه در غرفه این انتشارات برگزار می‌شود.

کتاب‌هایی از جمله «سلمان ما»، «پائیز آمد»، «دا»، «روزهای پیامبری»، «شکارچیان ماه»، «گریه های امپراتور»، «آبنبات هل دار»، «مهاجر سرزمین آفتاب»، «ارتداد» و «به جرم خمینی» نیز به صورت ویژه در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توسط انتشارات سوره مهر عرضه می‌شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.