نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه شناسایی جامع و کامل مناطق کم‌برخوردار و محروم و افراد نیازمند در این استان امری حائز اهمیت است،‌ گفت: توزیع خدمات مواسات به‌صورت عادلانه انجام شود.

لزوم شناسایی جامع مناطق محروم استان سمنان/ نماینده رهبری: توزیع خدمات مواسات عادلانه باشد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در جلسه کمیته مواسات و کمک مؤمنانه که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: با اقدامات مطلوب در حوزه قرارگاه کمک مؤمنانه و مواسات، عنایت، توجه و مهربانی ائمه معصومان (ع) شامل حالمان بشود.

مطیعی گفت: ما امروز به افزایش رضایتمندی و امیدآفرینی در جامعه و به ویژه بین محرومان و ساکنان مناطق کم برخوردار نیاز داریم.

وی افزود: ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته و گزارش‌های ارائه شده، تلاش شود تا توزیع خدمات مواسات در کل استان سمنان به صورت عادلانه انجام گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تأکید کرد: شناسایی جامع و کامل مناطق کم برخوردار، محروم و همچنین افراد نیازمند در استان امری حائز اهمیت است.

مطیعی بیان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها، پویش‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان سمنان در حوزه مشارکت عمومی و اجتماعی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه و مواسات به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی تأکید کرد: استمرار و مداومت در احساس و نیکی به نیازمندان امری ارزشمند و بسیار مورد توجه است.

لزوم شناسایی جامع مناطق محروم استان سمنان/ نماینده رهبری: توزیع خدمات مواسات عادلانه باشد

عملکرد موفق استان سمنان در قرارگاه مواسات

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: قرارگاه کمک مؤمنانه و مواسات در سراسر کشور با فرمان مقام معظم رهبری راه‌اندازی شد و مردم نیز به خوبی در این حوزه ورود کرده و اهتمام داشتند.

هاشمی گفت: استان سمنان در زمینه جمع‌آوری کمک‌ها در قالب قرارگاه کمک مؤمنانه و مواسات، به خوبی عمل کرد و پیشرو و سرآمد کشور بود.

وی بیان کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۲ قرارگاه محرومیت‌زدایی و بسیج استان در ۲۲ نقطه به زائران در امر اسکان و امدادرسانی خدمات ارائه کردند.

استاندار سمنان گفت: توجه به امر قرارگاه کمک مؤمنانه و مواسات در قالب بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد، شناسایی خیران و افراد نیازمند، امری ضروری است.

در این جلسه سردار دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهچراغی، مشاور استاندار در امور روحانیت و جمعی دیگر از مدیران کل ستادی و اجرایی استان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.