معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۱۹۵۳ پروژه آموزشی در روستاهای خراسان رضوی چشم انتطار کمک خیرین است.

۱۹۵۳ پروژه آموزشی در روستاهای خراسان رضوی نیازمند کمک خیرین است

به گزارش قدس خراسان، ابوالفضل حسینی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مدرسه ۶ کلاسه با بیان اینکه اولویت ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، اظهار کرد: برای امسال ۱۹۵۳ پروژه در روستاهای این استان پیش بینی شده که در طرح تحول استان با توجه به اعتبارات دولتی و نوسازی و همچنین مشارکت خیرین و مؤسسات خصوصی این پروژه‌ها به بهره برداری برسد.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: با توجه به بازنشستگی فرهنگیان تا مشخص نشود چه میزان تمایل به استمرار خدمت و چه میزان تمایل به بازنشستگی دارند هنوز نمی‌توان رقم دقیق اعلام کرد، اما امسال ۳۹۰۰ نفر در استان طبق سهمیه آزمون دادند و امیدواریم بتوانیم با جذب پذیرفته شدگان بخشی از کمبود نیروی انسانی را جبران کنیم.

وی گفت: در حال حاضر با توجه به رشد دانش آموزان نیازمند فضای آموزشی بیشتری هستیم تا بتوانیم میانگین کشوری در آموزش را داشته باشیم.

حسینی تصریح کرد: رتبه سرانه فضای آموزشی خراسان رضوی در کشور ۲۷ است که با توجه به گستردگی استان و اینکه ۱۰ درصد دانش آموزان کل کشور در این خطه تحصیل می‌کنند امیدواریم بتوانیم با حضور خیرین فضاهای آموزشی را گسترش دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.