بوکسور مطرح کشورمان با بیان اینکه نمی‌تواند اتفاقات و ناداوری‌ مسابقات جهانی را باور کند، گفت: تصمیمات تا حدی عجیب بود که نمی‌توانستم‌ از رینگ پایین بیایم.

شه‌بخش: نمی‌توانم اتفاقات مسابقات جهانی را فراموش کنم

دانیال شه‌بخش که با تصمیم عجیب داوران از گردونه‌ مسابقات جهانی بوکس در تاشکند کنار رفت تا نتواند از تاریخ‌سازی خود دفاع کند  اظهار داشت: در این مدت عزم خود را جزم کرده بودم تا مدالی خوشرنگ‌تر از برنز دوره قبلی کسب کنم و انگیزه بسیار زیادی هم داشتم.

وی افزود: مبارزه اولم‌ را به خوبی پیروز شدم‌ و باور کنید بعد از گذشت چند روز هنوز برایم‌ اتفاقاتی که در مبارزه دوم‌ با حریف بلغارستانی رخ داد را باور نمی‌کنم. اصلا نمی‌توانم‌ تصور کنم، بازنده از رینگ پایین آمدم.

ملی‌پوش‌ بوکس بیان کرد: همه چیز دست در دست هم داد تا نتیجه‌ای که خودم، کادرفنی و فدراسیون می‌خواستیم‌ کسب نشود. واقعا تصمیماتی که داوران گرفتند برایم غیر قابل باور بود.

شه‌بخش بیان کرد: نداشتن کرسی در فدراسیون جهانی برای ما همیشه مشکل‌ساز بوده است. بوکس ایران چندین مدال رنگارنگ آسیایی دارد و حتی مدال جهانی را هم گرفته‌ایم.

وی گفت: تنها مدال المپیک را کم داریم که رسیدن به آن غیر ممکن نیست اما باید برنامه قوی داشته باشیم و آن را عملی کنیم چراکه این رشته در سطح جهان دارای جایگاه رفیعی است و همه در آن مدعی هستند.

شه‌بخش تصریح کرد: هنوز نمی‌توانم‌ قبول کنم چه اتفاقی افتاد و شب مبارزه حتی از ناراحتی‌ نمی‌توانستم‌ بخوابم. باید کرسی داشته باشیم تا مانع این مسائل شویم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.