بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: سال گذشته بسیج سازندگی این استان ۲۹۰ میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان در پروژه‌های متعدد عمرانی و غیرعمرانی که همه آن‌ها به محرومیت‌زدایی ختم می‌شود، سرمایه گذاری کرده است.

سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی در بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی رزمجو شنبه ۲۳ اردیبهشت در نشستی با حضور استاندار بوشهر، مسئول سازمان بسیج سازندگی این استان و مسئولین‌گروه‌های جهادی اظهار کرد: بسیج سازندگی استان بوشهر مجهز به تجهیزات عمرانی متعددی شده است.

وی با اشاره به عملکردهای درخشان گروه‌های جهادی افزود: گروه‌های جهادی که به وسیله اقشار مختلف مردم تشکیل شده‌اند با هدف محرومیت زدایی و اشتغال زایی تاکنون اقدامات بسیار درخشانی را به ارمغان آورده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با اشاره به سرمایه‌گذاری سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در پروژه‌های محرومیت زدایی اذعان کرد:  سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر امسال از تجهیزات عمرانی متعددی برخوردار شده است که سبب بالا رفتن پتانسیل این سازمان و گروه‌های جهادی در جهت اقدامات محرومیت زدایی در استان می‌شود.

رزمجو با اشاره به بخشی از اقدامات سازمان بسیج سازندگی این استان اظهار کرد: واکسناسیون ۲۵۰ هزار راس دام، اشتغال آفرینی و ارائه تسهیلات، احداث و تکمیل خانه‌های عالم، افتتاح پروژه‌های مسکونی برای نیازمدان بخشی از اقدامات این سازمان در سال ۱۴۰۱ می‌باشد.

وی در پایان از همکاری گروه‌های جهادی با دولت خبر داد و تصریح کرد: گروه‌های جهادی که به صورت رسمی و قانونی توسط سازمان بسیج سازندگی ثبت شده‌اند، می‌توانند در انجام پروژه‌های عمرانی با دولت همکاری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.