فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری ۳ سارق سابقه‌دار مسلح در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: از این سارقان ۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری، یک دستگاه گنج‌یاب و دیگر اسناد و لوازم سرقتی کشف شد.

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در اراک/ ۳ قبضه سلاح کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا معیریان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در یکی از شهرهای استان مرکزی و احتمال تردد خودروی سارقان مسلح از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک، بلافاصله طرح مهار به مرحله اجرا گذاشته و با تقویت تیم‌های گشت انتظامی شناسایی و دستگیری، آنان آغاز شد.

وی افزود: مأموران انتظامی اراک پس از هماهنگی با مقام قضائی و گشت‌زنی منظم در محورهای مواصلاتی، سرانجام موفق به شناسایی خودروی سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به توقیف خودروی سارقان مسلح و دستگیری آنان در یک عملیات غافلگیرانه از سوی مأموران انتظامی اراک، خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی این سارقان، یک قبضه اسلحه کمری، یک قبضه اسلحه شکاری، یک قبضه سلاح لوله بلند بادی به همراه تعدادی فشنگ جنگی و ساچمه‌ای و همچنین یک دستگاه گنج یاب قاچاق، مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه، ۳ دستگاه تلفن همراه و تعداد زیادی کارت شناسایی و کارت سوخت سرقتی کشف شد.

معیریان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس در مبارزه با مخلان نظم و امنیت، بیان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به منظور ادامه در اختیار پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفتند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.