مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ناوشکن دنا بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در بخش های مختلف کار برده است.

مشاور وزیر دفاع: بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در بخش‌های مختلف ناوشکن دنا کار برده است

به گزارش قدس آنلاین، منوچهر علیپور مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در صنایع دریایی صبح امروز(سه‌شنبه ۲ خردادماه) در نشست خبری که با محوریت دستاوردهای دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد، گفت: سازمان صنایع دریایی سازمان صنایع دریایی با بیش از ۳۵ سال فعالیت در حوزه دریایی در حوزه نظامی و غیرنظامی در کشور حضور دارد و از ایده تا طراحی، تست و تحویل نهایی را در حوزه‌های بن سازه در حوزه شناورهای سطحی، زیرسطحی، تندرو و اثر سطحی محصولات متنوع را طراحی و تولید می‌کند.

وی افزود: سازمان صنایع دریایی یک سازمان پروژه محور است و ساختار آن به نحوی طراحی شده که این پروژه‌ها با بهترین کیفیت در زمان معقول به مشتریان تحویل شود.

علی‌پور با اشاره به تولید شناورهای سطحی توسط صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: شناورهای سطحی تولید سازمان صنایع دریایی طبق آنچه تعریف شده از شناورهای بالای ۴۰ تن و طول ۲۵ متر به بالا را شناورهای سطحی را شامل می‌شوند.

وی ادامه داد: ناوشکن دنا به عنوان یکی از شناورهای سطحی توسط یکی از گروه‌های صنعتی سازمان صنایع دریایی طراحی، ساخت و تحویل نیروی دریایی راهبردی ارتش شده است.

مشاور وزیر دفاع در صنایع دریایی بیان کرد: نیروی دریایی ارتش این شناور را به بهترین شکل راهبری کرده و طی یک مأموریت بسیار مهم و حساس و همچنین اقتدار آفرین در تاریخ کشورمان دور دنیا را با این ناوشکن و یک کشتی پشتیبانی دریانوردی کرده‌اند که توانستند یک ماموریت بسیار سخت و دشوار را به انجام برساند.

علی‌پور با بیان اینکه ناوشکن دنا بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در بخش های مختلف کار برده است، تصریح کرد: کار طراحی و ساخت ناوشکن دنا در طول ۶ سال توسط سازمان صنایع دریایی طراحی و ساخته شده است. اولین شناوری که در کشور ساخته شد، ۱۲ سال زمان برد و فروند دوم نیز طی ۸ سال ساخته شد. اما، ناوشکن دنا در یک رکورد طی ۶ سال طراحی و ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.