کمیته داوران قصد ندارد با انتخاب پیام حیدری به عنوان داور فینال جام حذفی به هواداران تیم استقلال شوک بدهد!

کمیته داوران بی خیال شوک به هواداران استقلال شد!

به گزارش قدس آنلاین، در خبرها آمده بود؛ کمیته داوران فدراسیون فوتبال قصد دارد از بین ۷ داور بین المللی کشور یکی را برای قضاوت انتخاب کند. در حال حاضر فهرست داوران بین المللی به ترتیب اولویت به شرح زیر است:

۱- موعود بنیادی فرد ۲- پیام حیدری ۳- بیژن حیدری ۴- حسن اکرمی ۵- سید وحید کاظمی ۶- امیر عرب براقی ۷- امیرعرب براقی! این خبر درحالی در رسانه ها منتشر شده که پیام حیدری هیچ شانسی برای قضاوت دربی فینال نخواهد داشت.

در دربی ۱۰۰ در اواسط نیمه اول ضربه مهدی قائدی به دست گولسیانی مدافع پرسپولیس برخورد کرد که بازیکنان استقلال به شدت معتقد به خطای پنالتی بودند اما پیام حیدری صحنه را ادامه بازی اعلام کرد. در این بین تعداد زیادی از کارشناس داوری معتقد بودند چون ابتدا توپ به پا و بعد به دست مدافع پرسپولیس برخورد کرده بود، این صحنه پنالتی نیست اما حسین عسگری، نظر متفاوتی داشت. 

او اعلام کرد در قانون سال ۲۰۲۳ دیگر چنین چیزی معنا ندارد و اگر دست به بدن حجم بدهد، داور باید پنالتی اعلام کند. جالب آن که علیرضا فغانی، موفق ترین داور حال حاضر فوتبال ایران هم حق را به عسگری داده و تایید کرد یک پنالتی در دربی ۱۰۰ به نفع استقلال گرفته نشده است. برهمین اساس انتخاب پیام حیدری می تواند جنجال زیادی بر پا کند و به طور قطع و یقین او شانسی برای قضاوت دربی فینال جام حذفی نخواهد داشت.

گفتنی است در حال حاضر دکتر بیژن برادر پیام حیدری بر اساس اخبار موثق، شانس اول قضاوت دربی حذفی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.