۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 877264

در سال‌های اخیر شاهد توسعه و پیشرفت چشم‌گیر هوش مصنوعی بودیم و اکنون ابزارها و ربات‌های هوش مصنوعی، کاربرد آن را از یک رویا به واقعیتی جذاب یا تاحدودی ترسناک تبدیل کرده‌اند.

«چت جی. پی. تی» همراه هوشمند برای مواجهه با چالش‌های روزمره

‌در سال‌های اخیر شاهد توسعه و پیشرفت چشم‌گیر هوش مصنوعی بودیم و اکنون ابزارها و ربات‌های هوش مصنوعی، کاربرد آن را از یک رویا به واقعیتی جذاب یا تاحدودی ترسناک تبدیل کرده‌اند. شرکت OpenAI در رشد هوش مصنوعی و ربات‌های آن بسیار تاثیرگذار بوده و می‌توانیم بگوییم پس از معرفی ChatGPT توسط این شرکت بود که ابزارهای هوش مصنوعی و چت‌بات‌ها سروصدای زیادی به‌پا کردند. اما خرید ChatGPT پلاس چه مزایایی دارد و کاربران با استفاده از آن قادر به انجام چه کارهایی هستند؟

چت جی پی تی یک ربات بسیار هوشمند است که به صورت دیالوگ‌محور با کاربران تعامل برقرار می‌کند و در زمینه‌های مختلف پاسخگوی سوالات آن‌ها است. درواقع ChatGPT اطلاعات زیادی دارد و می‌تواند در هر زمینه‌ای به شما کمک کند تا از چالش‌های پیش رو عبور کنید. در ادامه همراه ما باشید تا نحوه استفاده، مزایا و کاربرد ChatGPT را مورد بررسی قرار دهیم.

چت جی پی تی (ChatGPT) چیست؟

به عبارت ساده ChatGPT نمونه‌ای از یک چت‌بات دیالوگ‌محور است که بر مبنای هوش مصنوعی، زبان طبیعی انسان را متوجه می‌شود و می‌تواند به هر سوالی پاسخ دهد. چت جی پی تی علاوه‌بر موضوعات روزمره، قابلیت پاسخ به سوالات تخصصی در زمینه ریاضی، فیزیک و برنامه نویسی را دارد و کاربران می‌توانند پس از خرید چت جی پی تی، سوالات مختلفی از آن بپرسند و پاسخ‌های دقیقی دریافت کنند.

شرکت OpenAI خالق چت‌بات ChatGPT است؛ این شرکت در اواخر سال 2015 با هدف توسعه هوش دیجیتال جهت کمک به بشر راه‌اندازی شد و در ابتدا سرمایه‌گذاران آن سم آلتمن و ایلان ماسک بودند که پس از مدتی ایلان ماسک از این شرکت خارج شد. بزرگ‌ترین دستاوردهای شرکت اپن ای آی دو هوش مصنوعی DALL-E و ChatGPT هستند که به ترتیب در ژانویه 2021 و نوامبر 2022 معرفی و عرضه شدند.

ربات ChatGPT چه کاربردی دارد؟

«چت جی. پی. تی» همراه هوشمند برای مواجهه با چالش‌های روزمره

پس از ساخت اکانت OpenAI و خرید ChatGPT امکانات ویژه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با استفاده از چت جی پی تی بسیاری از مشکلات خود را حل کنید و به سوالات روزمره و تخصصی خود پاسخ دهید. برخی از ویژگی‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی ChatGPT عبارتند از:

  • تولید محتوا و ارائه متون طولانی: همه افراد ازجمله دانشجویان و دانش آموزان می‌توانند با کمک ChatGPT به نوشتن مقالات خود بپردازند یا حتی تولید کنندگان محتوا نیز می‌توانند در کار خود از این ربات پیشرفته استفاده کنند.

  • حل مشکلات کدنویسی: یکی دیگر از کاربردهای ChatGPT ارائه راه‌حل‌های مختلف برای رفع مشکلات کدنویسی است؛ به عبارتی این ربات به زبان‌های کدنویسی نیز مسلط است.

  • پاسخ به سوالات تخصصی: ویژگی دیگری که با خرید چت جی پی تی شامل حال کاربران می‌شود، اطالاعات به‌روز و پیشرفته ChatGPT در زمینه‌های مختلف مانند پزشکی، ریاضی و موضوعات مختلف دیگر است.

  • تکمیل کردن جملات ناقص، درک زبان انسان حتی به فارسی، ساخت رزومه، نام‌گذاری کتاب، مقاله یا مؤسسه نمونه‌های از کاربرد ChatGPT برای کاربران هستند.

مزایای ChatGPT پلاس

چت جی پی تی مزایای زیادی دارد که به برخی از آن‌ها در بخش قبلی و معرفی کاربردهای آن اشاره کردیم؛ به همین دلیل اهمیت خرید ChatGPT بسیار افزایش می‌یابد چراکه این ربات مناسب همه افراد است تا هنگام مواجه شدن با چالش‌های مختلف از آن کمک بگیرند. علاوه بر ویژگی‌های منحصربه‌فرد ChatGPT، اکنون با وجود نسخه پیشرفته‌تر آن یعنی ChatGPT-4 ویژگی‌های جذاب‌تر و کاربردی‌تری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که عبارتند از: حافظه طولانی‌تر برای مکالمه، امکان درک تصاویر، آگاهی بیشتر از فرمان‌های فریب دهنده و داشتن شخصیت‌های مختلف.

نحوه استفاده از ChatGPT

در این بخش به نحوه استفاده و خرید ChatGPT می‌پردازیم تا با چگونگی شروع استفاده از این ربات پیشرفته آشنا شوید.

شرکت OpenAI استفاده از هوش مصنوعی چت جی پی تی را برای کاربران رایگان درنظر گرفته و کافیست با مراجعه به وب‌سایت رسمی OpenAI و انتخاب ابزار ChatGPT به استفاده از آن بپردازید؛ البته پیش از آن باید نسبت به ثبت‌نام در اپن ای آی اقدام کنید که به راحتی با یک ایمیل و شماره شخصی انجام می‌شود، به این گونه که با ورود به سایت آن و تایید شماره تلفن خود، گزینه Shopping cart یا همان سبد خرید را انتخاب می‌کنید.

 اما استفاده از آن برای کاربران ایرانی کمی متفاوت است، چراکه به دلیل تحریم‌هایی که برای کشور ایران وجود دارد، امکان استفاده از شماره تلفن‌های ایرانی برای ثبت‌نام در وب‌سایت اپن ای آی وجود ندارد و اگر داخل ایران هستید باید از طریق فروشگاه‌های معتبری که درون ایران فعالیت می‌کنند، نسبت به خرید ChatGPT اقدام کنید. در واقع این وب‌سایت‌ها با دور زدن تحریم‌ها و طرفندهای مختلف، برای شما در وب‌سایت اپن ای آی ثبت‌نام کرده و شرایط استفاده از ChatGPT را برای شما فراهم می‌کنند.

نحوه خرید چت جی پی تی پلاس (ChatGPT)

همانطور که در بخش قبلی گفتیم، شما برای خرید ChatGPT باید به وب‌سایت‌هایی مانند سیب کده که در زمینه فروش ابزارهای هوش مصنوعی فعال هستند مراجعه کنید.

فروشگاه‌های معتبری مانند سیب کده می‌توانند به صورت کاملا قانونی تحریم‌ها را دور زده و فرآیند ثبت‌نام و خرید چت جی پی تی را برای شما انجام دهند. برخی از مهم‌ترین خدمات وب‌سایت سیب کده عبارتند از:

  • خرید ChatGPT پلاس

  • خرید اکانت DALL-E

  • مجله خبری سیب کده جهت آموزش‌های مختلف و خبرهای مهم

  • خرید Midjourney

  • خرید شماره مجازی ChatGPT

  • خرید اشتراک سرویس‌های استریم موسیقی مانند Spotify و Apple Music

  • خرید اشتراک سرویس‌های پخش آنلاین فیلم و سریال ازجمله Netflix و HBO Max

و موارد دیگری که با مراجعه به وب‌سایت سیب کده تمامی آن‌ها در دسترس شما خواهند بود.

مزایای خرید ChatGPT از وب‌سایت سیب کده

«چت جی. پی. تی» همراه هوشمند برای مواجهه با چالش‌های روزمره

  1. خرید چت جی پی تی در فروشگاه سیب کده به 2 حالت انجام می‌شود؛ اولی خرید اکانت شخصی روی ایمیل اختصاصی شما و حالت دوم خرید ChatGPT به صورت اکانت اشتراکی، یعنی اکانت متعلق به سیب کده است و 4 نفر از آن استفاده می‌کنند و شما نمی‌توانید مشخصات اکانت را تغییر دهید.

  2. پشتیبانی 24 ساعته برای خریداران

  3. ChatGPT تا 49 دلار در ماه نیز به فروش می‌رسد اما در سیب کده شما می‌توانید با قیمت بسیار پایین‌تری اکانت مورد نظر خود را خریداری کنید.

  4. اکانت‌های موجود در سیب کده کاملا قانونی هستند و هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

  5. تاکنون بیش از 7 هزار کاربر از خدمات سیب کده رضایت داشته‌اند.

  6. فروشگاه سیب کده دارای نماد اعتماد الکترونیکی یا همان ای نماد از وزارت صنعت است که با خیال راحت پرداخت‌های خود را انجام دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.