معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت: ۱۶۸ زندانی نیازمند با همیاری نمازگزاران مساجد و در آستانه ولادت حضرت رضا(ع) از زندانهای این استان آزاد شدند.

۱۶۸ زندانی نیازمند در خراسان رضوی به مناسب ولادت امام رضا(ع) آزاد شدند

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام امیر حسین احمدنیا با اشاره به آزادی این تعداد زندانی طی امروز اظهار کرد: این آزادسازی زندانیان در قالب سی و یکمین مرحله از پویش نذر هشتم به همت نمازگزاران خراسان رضوی انجام شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان بیان کرد: اولین مرحله از پویش نذر هشتم آذرماه سال ۱۳۹۹ در مشهد آغاز شد و از آن تاریخ تاکنون هشتم هر ماه حداقل هشت زندانی و در برخی ماهها، دهها زندانی بواسطه این پویش از زندانهای استان خراسان رضوی آزاد شده اند.

وی گفت: طی هماهنگی با مساجد در نواحی مختلف مشهد و مساجد شهرستانهای مختلف، هر ماه هماهنگی لازم برای جمع آوری مبلغی جهت پرداخت بدهی زندانیان واجد شرایط صورت می گیرد و نمازگزاران در زمان مقرر مبلغ مورد نظر را جمع آوری می کنند.

احمدنیا ادامه داد: علاوه بر اینکه زندانیان پیش از آزادی در زندان تحت فرآیندهای تربیتی قرار می گیرند، با پویش نذر هشتم فرآیند حمایت زندانیان پس از آزادی نیز دنبال می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان خاطر نشان کرد: خانواده زندانی حین زندانی و پس از آن و همچنین زندانیان پس از اینکه با حمایت مالی نمازگزاران آزاد شدند برای یافتن شغل و بازگشت به اجتماع مورد حمایت اهل مسجد و امام جماعت قرار گرفته و در بعد معیشتی نیز حمایت می شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.