فرمانده انتظامی استان کرمان از عملیات غافلگیرانه پلیس شهرستان رودبارجنوب منجر به انهدام باند اشرار و دستگیری عامل دخیل در شهادت "محمد امین الله دادی" از تکاوران فراجا در زهکلوت خبر داد.

بازداشت عامل دخیل در شهادت تکاور فراجا جنوب کرمان

به گزارش قدس آنلاین، سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رودبارجنوب همزمان با طرح اخیر ارتقای امنیت اجتماعی و جمع آوری سلاح ممنوعه، با همکاری اطلاعاتی پلیس استان آذربایجان شرقی از حضور اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر در یکی از نقاط این شهر مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران با تشکیل چند تیم و حضور ضربتی در محدوده منزل موردنظر موفق شدند طی عملیاتی غافلگیرانه چهار فرد مسلح را دستگیر و از این محل ۲ قبضه سلاح ممنوعه به همراه تعدادی خشاب، مهمات و مقداری مواد مخدر کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف ۲ دستگاه خودرو پژو از این منزل که یکی از آنان دارای سابقه سرقت از تهران بزرگ نیز بود تصریح کرد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد یکی از دستگیرشدگان در به شهادت رساندن "محمدامین الله دادی" از کارکنان یگان تکاوری ۱۱۵" زهکلوت" طی سال ۹۸ دخیل بوده است که در این عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

شهید الله دادی به همراه یکی از نیروهای دیگر تکاوری سال ۱۳۹۸ در حال گشت‌زنی در منطقه زهکلوت رودبارجنوب بودند که مورد حمله اشرار مسلح کوردل قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.