هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران روز سه شنبه پس از موافقت با استعفای " ایزد سیف الله پور" مدیرعامل این باشگاه بلافاصله " صادق دروگر" را به عنوان مدیرعامل جدید نساجی معرفی کردند.

درودگر  مدیرعامل جدید نساجی مازندران شد/سرمربی  برکنار شد

به گزارش قدس آنلاین، " ایزد سیف‌الله پور" درصفحه شخصی خود دراینستاگرام پس از سه فصل حضور درباشگاه نساجی مازندران به عنوان مدیرعامل، روز سه شنبه با اعضای هیات مدیره این باشگاه خداحافظی کرده بود.

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران نیز با استعفای" ایزد سیف‌الله‌پور" از مدیرعاملی این باشگاه موافقت کرده بود.

صادق درودگر که پیش از مدیرعاملی نساجی مازندران، عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال نیز بود با موافقت اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی، سمت مدیرعاملی این باشگاه منصوب شد.

درودگر پیش از این هم سابقه مدیرعاملی نساجی در زمان حضور این تیم در لیگ دسته اول را در کارنامه داشته است.

تیم نساجی مازندران چهارشنبه هفته گذشته درمرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور با شکست برابر تیم استقلال تهران ازاین مسابقات حذف شد.

در ادامه صفحه رسمی باشگاه نساجی در فضای مجازی اعلام کرد که با هرناندز سرمربی و همچنین و آدما مهاجم مالیایی این باشگاه تسویه حساب مالی شده و به زودی سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.

نساجی مازندران، بازی های لیگ برتر را با "حمید مطهری" به عنوان سرمربی شروع و در پنج هفته پایانی با جدایی ازاین باشگاه و هدایت تیم به عهده" کارلوس هرناندز" اسپانیایی " با انجام ۳۰ مسابقه و کسب ۲۶ امتیاز ودرنهایت با قرارگرفتن در مکان سیزدهم جدول لیگ بیست ودوم را به پایان رساند.

نساجی مازندران که قهرمانی درفصل گذشته مسابقات جام حذفی کشور را درکارنامه دارد، یکی از نمایندگان مازندران در فصل پیش رو لیگ قهرمانان آسیا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.