شهردار زنجان از افتتاح گذرگاه گردشگری اشراق زنجان همزمان با شب تولد امام رضا(ع) خبر داد و گفت: پیمانکار و بهره‌بردار طرح مشخص و پروژه، آماده بهره‌برداری است.

افتتاح گذر گردشگری اشراق زنجان همزمان با میلاد امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان حضور مدیریت شهری زنجان را در رویداد تعالی حکمرانی شهری مهم دانست و اظهار کرد: این رویداد با حضور شهرداری‌های ۱۲ شهر از جمله تهران، مشهد، ارومیه، بندرعباس، تبریز و ... برگزار شد که برنامه زنجان با عنوان ارائه طرح تحولی مبنی بر تحقق مدیریت یکپارچه شهری مورد توجه قرار گرفت.

شهردار زنجان با تاکید بر مورد توجه قرار گرفتن عملکرد شهرداری زنجان در وزارت کشور افزود: برگزیده شدن زنجان به عنوان سومین شهرداری در حیطه تعالی حکمرانی شهری، موجب ترغیب عوامل برای پیگیری برنامه‌ها با هدف حل مسائل کلان شهری شامل محیط زیست، گردشگری، مشارکت در تنظیم بازار از طریق راه‌اندازی بازارچه‌های شهری، ادامه نهضت آسفالت‌ریزی و ترمیم معابر و ایجاد و توسعه تفرجگاه‌ها خواهد شد.

وی از افتتاح گذرگاه اشراق زنجان همزمان با شب تولد امام رضا(ع) خبر داد و گفت: پیمانکار و بهره‌بردار طرح مورد نظر مشخص و این پروژه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار زنجان به هنگام بررسی لایحه انتشار اوراق مشارکت برای هزینه در بخش حمل و نقل عمومی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ بعد از یک سال و نیم پیگیری، موفق به استفاده از این تسهیلات برای خرید ۳۶ دستگاه مینی‌بوس، ۴۱ دستگاه اتوبوس و تعدادی هم ون شده‌ایم، افزود: در تحویل این خودروها از جمله مینی‌بوس‌ها مشکلاتی از جمله تاخیر در واردات قطعات تنظیم داخلی خودروها به وجود آمده که بر اساس قرارداد موجود با شرکت رفتار خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۲ دستگاه اتوبوس هم تحویل گرفته شده و در مورد بقیه هم باید منظر تعامل وزارت کشور با شرکت مورد نظر بمانیم.

وی با تاکید بر وجود مشکل در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان ادامه داد: در شرایط فعلی، من هم موافق هستم که شهرداری باید بدهکار باشد، ضمن اینکه در سال گذشته مدیریت شهری اصلا منتظر فروش املاک برای تحقق بودجه نبود چرا که با مقایسه وضعیت موجود در فروش املاک، کمترین فروش طی سال‌های گذشته انجام شده است.

همچنین در این جلسه ابوالقاسم احمدی، معاون اداری و مالی شهردار زنجان از تفاهم‌نامه‌های موجود با بانک سپه برای ارائه تسهیلات به شهرداری زنجان خبر داد و گفت: به محض اعلام نیاز، می‌توان از تسهیلات استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.