وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در سال گذشته یک‌هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام در بخش بهداشت و درمان به بهره‌برداری رسید، گفت: در دولت سیزدهم ۱۵ هزار تخت به ظرفیت بستری مراکز درمانی کشور افزوده شد.

وزیر بهداشت: ۱۵ هزار تخت‌ بیمارستانی در دولت سیزدهم به ظرفیت بستری مراکز درمانی اضافه شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، بهرام عین‌اللهی صبح امروز در آیین افتتاح دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در ابتدای دولت سیزدهم ۵ هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام بهداشتی با پیشرفت فیزیکی متفاوت در کشور داشتیم که طی سال گذشته یک‌هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام به بهره‌برداری رسید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وجود ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور، افزود: سال گذشته ۱۵ هزار تخت به این میزان افزوده شد.

وی ادامه داد: حدود ۲ هزار مرکز بهداشت و خانه بهداشت به بهره‌برداری رسید و تلاش می‌کنیم در سال پیش رو این میزان افزایش پیدا کند و پروژه‌های بیشتری تکمیل و افتتاح شود.وزیر بهداشت: 15 هزار تخت‌ بیمارستانی در دولت سیزدهم اضافه شد

عین‌اللهی اضافه کرد: کلنگ ساخت دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد سال ۱۳۹۵ به زمین زده شده بود و در ابتدای دولت سیزدهم دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد بود.

وی عنوان کرد: این دانشکده با ۱۴ کلاس درس، سالن کنفرانس، کتابخانه و سالن‌های تدریس عملی توانایی پذیرش ۵۵۰ دانشجوی رشته‌های پرستاری، مامایی و تکنسین اتاق عمل را دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هنوز کمبودهایی وجود دارد که به زودی برای سال تحصیلی جدید برطرف می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.