شرکت «گازپروم قرقیزستان» در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ مبلغ ۱ میلیارد و ۹۲۹ میلیون سوم (بیش از ۲۲ میلیون دلار) به عنوان مالیات به بودجه این کشور از جمله به صندوق‌های اجتماعی پرداخت کرده است.

کمک ۲۲ میلیون دلاری شرکت «گازپروم قرقیزستان» به بودجه این کشور

به گزارش قدس آنلاین، شرکت «گازپروم قرقیزستان» در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، مبلغ ۱ میلیارد و ۹۲۹ میلیون سوم (بیش از ۲۲ هزار دلار) به عنوان مالیات به بودجه این کشور از جمله به صندوق اجتماعی پرداخت کرده است.

 اعلام شده است که حجم کل پرداخت‌های مالیاتی مجموعه‌های مرتبط به این شرکت، در سال ۲۰۲۲ از مرز ۵ میلیارد و ۲۰۵ میلیون سوم فراتر رفته است.

در طول فعالیت گروه شرکت‌های «گازپروم» بیش از ۶۲ میلیارد و ۹۸ میلیون سوم به بودجه دولتی این کشور واریز شده که در مقابل حجم سرمایه گذاری در توسعه صنعت نفت و گاز قرقیزستان بیش از ۴۰ میلیارد و ۴۴۳ میلیون سوم برآورد شده است.

امروز سه شرکت گروه گازپروم درقلمرو این کشور فعالیت می‌کنند.

شرکت با مسئولیت محدود «گازپروم قرقیزستان» در حوزه‌های حمل و نقل، توزیع و فروش گاز در قلمرو این کشور و همچنین بازسازی و گسترش سیستم‌های انتقال گاز فعالیت می‌کند.

شرکت با مسئولیت محدود« گازپروم نفت آسیا» مرتبط با این شرکت در عمده فروشی و خرده فروشی سوخت موتور در قلمرو این کشور فعالیت می‌کند.

شرکت دیگر با مسئولیت محدود «گازپروم نفت-آئرو قرقیزستان» تدارکات را برای تامین سوخت هوانوردی به این کشور انجام می‌دهد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.