مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: طرح برگ الکترونیکی کالابرگ مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی آماده واگذاری است.

واگذاری کالابرگ الکترونیکی به مددجویان ایلامی

رضا طاهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام شامگاه بیان کرد: طرح برگ الکترونیکی برای مددجویان کمیته امداد دهک های یک تا سه درآمدی برای خرید ۱۱ قلم مواد غذایی از هفته اینده آغاز می شود.

وی افزود: این طرح با همکاری وزارت، کار و رفاه اجتماعی انجام می گیرد که از این کالابرگ مددجویان می توان نسبت به تهیه و خرید ۱۱ قلم کالای مصرفی مشخص شده اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام تصریح کرد: در این طرح یارانه اعتباری خانوارهای دهک های درآمدی ۱- ۲ و ۳ مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، 20 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: شرط استفاده از این افزایش اعتبار، خرید بیش از۷۰ درصد یارانه و معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر است و خانوارهای واجد شرایط این طرح می‌توانند در صورت نیاز یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: در این طرح کارت جدیدی صادر نمی شود و همه کارت های بانکی به نام سرپرست خانوار قابل استفاده است.

طاهری یادآور شد: شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات( ماست پرچرب پگاه)، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله، ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانواده های مشمول طرح است.

وی در ادامه گفت: تعداد ۶ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در شهرها و روستاهای کوچک نیز برای فروشندگان بارکدخوان نصب می شود تا مددجویان ساکن در این مناطق از خدمات کالابرگ الکترونیکی بهره مند شوند.

طاهری گفت: همه خانوارهای مشمول طرح با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» و یا شماره گیری # ۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی مانده اعتبار خود مشخص می شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.