مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

مراسم سالگرد ارتحال امام در امامزادگان مازندران برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت فرارسیدن ایام ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: خدای بزرگ را شاکریم که شخصیت بزرگی همچون امام (ره) را به ما عطا کرده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: امشب و فردا در بیش از ۲۰۰ امامزاده و بقاع متبرکه مازندران مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد برگزار خواهد شد.

حیدری افزود: حضرت امام راحل ولی فقیه و رهبر سیاسی در جهان اسلام است، لذا همه فعالان سیاسی و فرهنگی که می‌خواهند بر اساس موازین انسانی و اسلامی کار کنند، لازم است رهنمودهای امام خامنه ای (مدظله) و امام راحل را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: شخصیت امام خمینی (ره) به زمان و مکان خاصی محدود نمی‌شود و امام خمینی (ره) فردی جامع و فقیهی کامل، فیلسوف و عارفی بی نظیر بود، چنانچه تحولات سیاسی و مبارزه با فساد و تباهی در تمام کشورهای اسلامی، نشأت گرفته از تفکرات وی است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.