معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۶۰ هزار مورد بازرسی توسط بازرسان ادارات کل صمت استان‌ها از ناوگان حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری کالا و مسافر انجام شده است.

۲ هزار پرونده تخلف بخش حمل و نقل به تعزیرات ارسال شد

به گزارش قدس آنلاین، تقوی شوازی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت، به اهم فعالیت‌ها و عملکرد ادارات کل صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در بخش حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری (کالا و مسافر) در سال گذشته اشاره و بیان داشت کرد و افزود: طبق آمار ارائه شده طی سال گذشته (۱۴۰۱)، توسط بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها تعداد ۶۷ هزار و ۵۰۱ فقره بازرسی و نظارت از ناوگان حمل و نقل درون و برون‌شهری کالا و مسافر در سراسر کشور انجام شده است.

وی اظهار داشت: طی همین مدت از مجموع بازرسی‌های صورت گرفته، تعداد ۲ هزار و ۴۵۶ فقره پرونده تخلف در این دو بخش تشکیل که ارزش پرونده‌های متشکله بیش از ۶۰ میلیارد ریال می‌باشد. از این تعداد میزان تخلفات مربوط به شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل برون‌شهری کالا و مسافر طی مقطع زمانی یاد شده ۱۳ میلیارد و ۵۵۲ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۳۳ ریال و در بخش حمل و نقل درون‌شهری کالا و مسافر به میزان ۴۶ میلیارد و ۶۰۹ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۹۶۳ ریال می‌باشد که برای رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان‌ها ارسال شده است.

معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را از طریق مراجعه حضوری یا انعکاس به تلفن ۱۲۴ ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.