مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: مشترکان صنعتی در صورت کاهش بار ۳۰ درصدی در طول هفته از پاداش مدیریت مصرف بهره مند خواهند شد.

صنایع کم‌مصرف مازندران، پاداش می گیرند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران، سیدکاظم حسینی کارنامی اظهار کرد: براساس برنامه های ابلاغی و تفاهمنامه های صورت گرفته از ۱۶ خرداد برق مشترکان صنعتی به صورت زمان بندی شده اعمال مدیریت‌بار می شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در تابستان سالجاری، چارچوب برنامه برای تامین برق صنایع کوچک و صنایع واقع در شهرک‌ها یک نیم روز در هفته و از ساعت ۱۱ تا ۲۳ تنظیم شده است.

حسینی کارنامی ادامه داد: در دوره اوج بار تابستان امسال هیچگونه محدودیتی برای تامین برق صنایع کوچک اعمال نمی‌شود اما در صنایع واقع در شهرک‌ها و صنایع مشابه در خارج از شهرک‌ها درخواست شده فقط یک نیم روز تعطیلات خود را در ایام هفته لحاظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: فعالان صنعت بدون هیچ محدودیتی مانند سال گذشته به فعالیت تولیدی خود ادامه خواهند داد ولی از صنایع بزرگ خواسته شده تا برنامه تولیدشان را به نحوی تنظیم کنند که میزان دریافت انرژی در ساعات اوج  مصرف کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به طرح مدیریت مصرف و پیک‌سایی این شرکت در تابستان پیش رو یادآور شد: پیرو ابلاغ ضوابط اجرایی برنامه‌های پاسخگویی بار تابستان سال ۱۴۰۲ و مصوبه هیئت وزیران مبنی بر تعیین سهمیه برق مصرفی در دوره محدودیت شبکه برق برنامه همکاری تمامی مشترکین صنعتی داخل و خارج از شهرکهای صنعتی اعلام شده است.

حسینی کارنامی افزود: بر مبنای دستورالعمل ارائه شده تمامی مشترکان صنعتی باید مطابق با برنامه ارسالی از مورخ ۱۶ خرداد لغایت ۱۴ شهریور سال جاری نسبت به تعطیلی واحدهای خود در یک نیمه روز در هفته اعلام شده اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.