اعزام زائران حج تمتع کشورمان سرعت گرفته است و تا پایان امروز تعداد زائران ایرانی حاضر در سرزمین وحی به حدود ۳۰ هزار نفر می‌رسد.

تشرف۳۰ هزار ایرانی به سرزمین وحی تا پایان امروز/ اعزام ها سرعت گرفت

به گزارش قدس آنلاین، اعزام زائران حج تمتع کشورمان به سرزمین وحی از سوم خرداد آغاز شد و در روزهای اخیر هم با برقراری اعزام زائران کاروان‌های مدینه دوم به عربستان، روند تشرف زاوران ایرانی به خانه خدا سرعت گرفته است.

حضور حدود ۳۰ هزار ایرانی در سرزمین وحی تا پایان امروز

تا شب گذشته ۲۵ هزار و ۹۸۴ ایرانی به عربستان اعزام شدند که ۲۲ هزار و ۲۲۴ زائر مدینه اول و سایر زائران مدینه دوم بوده‌اند. امروز نیز بیش از سه هزار و ۵۰۰ ایرانی وارد عربستان می‌شوند که البته بیشتر اعزام‌ها به مدینه منوره است و به این ترتیب تا امشب ۲۹ هزار و ۷۰۰ ایرانی به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مسجدالحرام

ویزای زائران ایرانی حداکثر ۱۰ روز قبل از اعزام صادر می‌شود

امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ ایرانی به حج تمتع مشرف می‌شوند که روند اعزام زائران کشورمان تا اول تیرماه ادامه دارد. هنوز ویزای برخی از زائران کشورمان توسط سعودی‌ها صادر نشده است. اما به گفته مسؤولان سازمان حج و زیارت، ویزای زائران حداکثر حدود ۱۰ روز قبل از اعزام صادر خواهد شد و در حال حاضر ویزای برخی از زائرانی که در هفته آخر خرداد و اول تیرماه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، صادر نشده است که بزودی صدور ویزای آنها نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

تشرف حدود ۳۰ هزار ایرانی به سرزمین وحی تا پایان امروز

با توجه به محدودیت اسکان در مدینه منوره، زائران حدود ۶ روز در مدینه اسکان دارند و پس از آن عازم مکه مکرمه می‌شوند. هم‌اکنون بیش از ۲۱ هزار ایرانی در مکه مکرمه حضور دارند و تا پایان امروز این تعداد بیشتر هم خواهد شد.

، امسال بیش از ۲ میلیون و ۵۵۰ زائر از کشورهای مختلف به حج تمتع مشرف می‌شوند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.