۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
کد خبر: 880603

شهردار منطقه ۶ مشهد از اتصال شهرک باهنر به بزرگراه بسیج خبر داد و آن را اقدامی در جهت افزایش دسترسی و کاهش ترافیک عنوان کرد.

اتصال شهرک باهنر به بزرگراه بسیج

کاظم یزدانمهر در گفت‌وگو با قدس خراسان بدنه‌سازی و کف‌سازی کال طرق، دوبانده کردن مسیر ورودی شهرک باهنر، پیاده‌روسازی و آسفالت را از جمله اقدامات شهرداری در شهرک باهنر ذکر و اظهار کرد: ساخت مجتمع‌های ورزشی جزو وظایف شهرداری نیست، اما به خاطر رفاه حال اهالی و درخواست‌های مکررشان، ایجاد مجتمع ورزشی در پارک طوبی را امسال در دستور کار داریم. 

شهردار منطقه ۶ مشهد اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را حدود ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این مجموعه شامل سالن ورزشی توپی و تشکی برای خواهران و برادران است. همچنین در حال توافق با آستان قدس رضوی برای ایجاد یک پارک ۵ هکتاری هستیم.

وی به معبر ۴۵ متری برای اتصال مصلای شرقی به شهرک باهنر تا شهریور امسال اشاره کرد و افزود: این پروژه علاوه بر کاهش بار ترافیکی، دسترسی خوبی از بزرگراه بسیج به این شهرک ایجاد می‌کند. 

یزدانمهر از آغاز فاز یک رینگ ۲۴ متری شهرک باهنر تا پایان امسال خبر می‌دهد و آن را مانعی در برابر گسترش حاشیه‌نشینی‌های اطراف شهرک و دسترسی‌های بیشتر ترافیکی برای اهالی این محله دانست و گفت: معابر کم‌عرض که در طول سالیان گذشته در این منطقه شکل گرفته مشکلات زیادی مانند سخت شدن امدادرسانی‌های اورژانس و آتش‌نشانی ایجاد کرده که با احداث این ۲۴ متری، مشکل تا حدی برطرف می‌شود.

خبرنگار: معصومه مومنیان

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.