وزیر حمل و نقل دولت صنعا اعلام کرد، پروازهای جدید از صنعا به اردن و بالعکس از هفته آینده آغاز خواهد شد. هماهنگ کننده امور بشردوستانه در یمن نیز همکاری با دولت صنعا را مثمر ثمر خواند.

پروازها از فرودگاه صنعا از سرگرفته می‌شوند/ خرسندی سازمان ملل از همکاری انصارالله

به گزارش قدس آنلاین، عبدالوهاب الدره، وزیر حمل و نقل دولت نجات ملی یمن گفت، پروازهای جدید از صنعا به امان و بالعکس از هفته آینده آغاز می‌شود. این پروازها اولین گام قبل از گسترش آنها به بمبئی، قاهره و جده است.

وی افزود، پروازهای ویژه‌ای برای انتقال زائران بیت الله الحرام مستقیماً از فرودگاه صنعا به جده انجام خواهد شد تا زائران دیگر از مسیرهای زمینی یا فرودگاه‌های دیگر برای رفتن به عربستان استفاده نکنند.

الدره همچنین گفت، دولت صنعا کار تیم سازمان ملل متحد در کشتی صافر را تسهیل کرد و آن را از هزینه‌های امور دریایی معاف کرد.

در همین راستا، دیوید گرسلی، هماهنگ کننده دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در یمن گفت: همکاری با مقامات صنعا از زمان امضای یادداشت تفاهم مثمر ثمر و مستمر بوده است.

گرسلی افزود که او و وزیر الدره در مورد عملیات مربوط به مخزن‌های شناور صافر در سواحل حدیده گفت‌وگو کردند و کارها با سرعت بالا در حال انجام است و اینکه به منظور آماده شدن کشتی برای خروج و تخلیه نفت، باید اقداماتی روی آن انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.