سومین نشست از سلسله نشستهای هیات اندیشه‌ورزی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کشور با موضوع "ارکان تربیت و حجاب و عفاف در تربیت توحیدی" در مشهد برگزار شد.

سومین نشست هیات اندیشه‌ورزی مساجد کشور در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس خراسان، رئیس ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی - هنری مساجد کشور اظهار کرد: هیات اندیشه ورزی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی - هنری مساجد کشور در این نشست موضوع ارکان تربیتی و حجاب و عفاف در تربیت توحیدی را با حضور اساتید حوزه و دانشگاه بررسی می کنند تا روش ها و شیوه‌ های کار تربیت محور در مساجد جهت استفاده در عملیات های فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام کمال خداداده افزود: در این نشست بیشتر بُعد تربیتی حجاب مورد بررسی قرار می‌گیرد و اینکه چه آثار تربیتی می تواند داشته باشد توسط اساتید بحث و بررسی می شود.

وی بیان کرد: افرادی که در این نشست شرکت می کنند، با بهره گیری از مفاهیم و تعابیر دینی، دینداری موضوع حجاب و عفاف را مورد بررسی قرار می‌دهند.

رئیس ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی - هنری مساجد کشور با بیان اینکه هیات اندیشه ورزی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی - هنری مساجد کشور در قم شکل گرفت و کار خود را از آن استان آغاز کرد، افزود: موضوعاتی که در سلسله نشست های اندیشه ورزان کانون های فرهنگی و هنری مساجد مطرح می شوند به یک طرح نامه تبدیل خواهند شد.

به گفته وی، این طرح نامه در اختیار مربیان کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار می گیرد تا در شیوه های ارتباطی و آموزشی خود مورد استفاده قرار گیرند.

گفتنی است؛ سومین نشست از سلسله نشستهای هیات اندیشه‌ورزی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کشور طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ خردادماه با حضور ائمه جماعات مساجد کشور، فعالان فرهنگی مساجد، طلاب و دانشجویان، مربیان حلقه های معرفتی و سایر علاقمندان در سالن همایش های بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.