وزیر بهداشت و درمان از افزایش ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور خبر داد و گفت: با افزایش ۱۵ هزار تخت بیمارستانی تعداد کل تخت های بیمارستانی به ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی رسیده است و تعداد مراکز جامع سلامت نیز بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته افزایش می یابد.

وزیر بهداشت: تخت های بیمارستانی کشور به ۱۵۰ هزار تخت رسیده است

به گزارش قدس آنلاین، بهرام عین‌اللهی عصر امروز مرکز جامع سلامت اسبفروشان در شهرستان سراب اظهار کرد: در ایامی قرار داریم که دل های همه متوجه امام خمینی رحمت الله است، پیش از انقلاب ما به عنوان یک کشور وابسته شناخته می شدیم و پس از انقلاب شاهد تحول عظیمی در بخش‌های مختلف و به خصوص در بخش بهداشت و درمان در سطح کشور هستیم.

وی با اشاره به هجمه های مختلف علیه کشورمان در طول سالیان متمادی گفت: با وجود اینکه از همان روزهای اول انقلاب شاهد هجمه‌های مختلف علیه کشور بودیم و تا امروز یک لحظه ما را آرام نگذاشتند و با وجود تحریم‌ها شاهد پیشرفت های متعددی در حوزه‌های سخت افزاری و به خصوص در بخش نظام سلامت هستیم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی توانمندی‌های متخصصین داخلی در حوزه بهداشت و درمان را مورد توجه قرار داد و گفت : ما قوی ترین حوزه سلامت را در منطقه داریم.

عین اللهی افزود: با وجود این که جمعیت ما سه برابر شده است با توسعه خدمات حوزه سلامت ماافتخار خدمت رسانی به مردم عزیزمان را داریم.

وی ادامه داد: سیاست دولت مردمی، رسیدگی به محرومان و توجه به مناطق کم برخوردار است و در همین زمینه فعالیت‌های بسیار زیادی در تمامی استان‌ها و به خصوص در استان آذربایجان شرقی انجام شده است.

وی از افزایش ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور خبر داد و گفت: با افزایش ۱۵ هزار تخت بیمارستانی تعداد کل تخت های بیمارستانی به ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی رسیده است و تعداد مراکز جامع سلامت نیز بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته افزایش می یابد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تلاش‌های کادر بهداشت و درمان در زمان شیوع همه گیری کرونا گفت: در روزهای سخت کرونا با وجود تمام تحریم ها ما با فعالیت ۶ مرکز تولید واکسن جزو کشورهای پیشرو در بحث پیشگیری و درمان کرونا بودیم.

گزارش فارس حاکی است، مرکز جامع سلامت اسبفروشان در شهرستان سراب در زمین به مساحت ۶۲۰ متر مربع و با اعتبار پیش بینی شده ۱۰۰ میلیارد تومان مورد کلنگ زنی قرار گرفت.

پایان پیام/۶۰۰۱۰

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.