ورزشکاران اوتیسم و کم توان ذهنی مازندران برای شرکت در مسابقات المپیک ویژه برلین با حضور مسئولان بدرقه شدند.

بدرقه ورزشکاران اوتیسم مازندران برای مسابقات برلین

به گزارش قدس آنلاین، ورزشکاران اوتیسم و کم‌توان ذهنی عازم مسابقات المپیک ویژه در برلین آلمان بعد از ظهر شنبه با حضور مسئولان بدرقه شدند. آرزو شهمیری در رشته بوچی و حامد تورانی در رشته اسکیت دو نماینده مازندران در تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران برای این رقابت‌ها هستند.

عادل عالیشان سرپرست ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با بیان اینکه دستگاه ورزش در کنار بهزیستی خواهد بود و قطعاً از ورزشکاران معلول حمایت خواهد کرد، افزود: وظیفه خود می‌دانیم هر آنچه در توان داریم را به این ورزشکاران ارائه کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران عازم مسابقات جهانی، خاطرنشان کرد: قطعاً استقبال خوبی را از دو نماینده مازندرانی عازم مسابقات المپیک ویژه تدارک خواهیم دید.

این مسئول ادامه داد: برای تخصیص سانس باید تعداد ورزشکاران به حد لازم برسد و در شهرستان‌هایی که شرایط وجود داشته باشد خدمات ارائه خواهد شد و موضوع ازدواج معلولان را به طور ویژه پیگیری خواهیم کرد و قطعاً در مراسم‌های جشن ازدواج نیز از معلولان دعوت خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عنوان کرد: ورزشکاران مورد نظر و درخواست نمایندگان جامعه معلولان توسط اداره‌کل ورزش و جوانان پیگیری و مناسب‌سازی در دستورکار قرار خواهد گرفت.

اسماعیلی مشاور استاندار مازندران در این دیدار گفت: هدف از این جلسه اعلام آن است که ورزشکاران کم توان ذهنی نیز همچون سایر ورزشکاران برای برافراشتن پرچم سه رنگ ایران عازم رقابت‌های جهانی خواهند شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این ورزشکاران نیازمند توجه ویژه‌ای جهت برخورداری از حمایت‌ها و تجهیزات مورد نیاز هستند و این مهم نیازمند حمایت از این ورزشکاران است.

مشاور استاندار مازندران گفت: ازدواج یکی از معضلات جدی این قشر است و لازمه حل این مشکل حمایت جدی از آنان است واختصاص یک سانس اختصاصی به این ورزشکاران و تأمین مالی بخشی از هزینه آنان مطالبه جدی این ورزشکاران است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.