مدافع سابق باشگاه آرسنال می‌گوید که توپچی‌ها شانس خوبی برای حضور ایلکای گوندوعان در تیمشان دارند.

پر مرته ساکر: حضور گوندوعان در آرسنال؟ ما شانس خوبی داریم

 پر مرته ساکر، مدافع آلمانی سابق باشگاه آرسنال، مدعی است که آرسنال از شانس و موقعیت خوبی برای جذب ایلکای گوندوعان برخوردار است و توپچی‌ها می‌توانند بر دیگر تیم‌های خواهان او در نقل و انتقالات پیروز شوند.

ایلکای گوندوعان، هافبک و کاپیتان آلمانی باشگاه منچسترسیتی فصل رویایی را با این تیم پشت سر گذاشت و با پیروزی برابر اینتر توانست هم به کاپ لیگ قهرمانان اروپا برسد و هم به سیتیزن‌ها برای رسیدن به یک سه‌گانه تاریخی کمک شایانی کند. او که به احتمال فراوان از این تیم انگلیسی جدا خواهد شد، باشگاه‌های بزرگ و صاحب‌نامی را در اطراف خود می‌بیند که یکی از آن‌ها بارسلوناست که ژاوی به شدت خواهان حضور این هافبک همه‌کاره در تیمش است. اما پر مرته ساکر می‌گوید که آرسنال هم از شانس خوبی برای جذب او برخوردار است. مدافع سابق توپچی‌ها در مصاحبه با ZDF آلمان دراین‌رابطه می‌گوید:فکر می‌کنم باشگاه‌های بزرگی در صف هستند تا او را به خدمت بگیرند. از آنجایی که آرتتا او را به خوبی می‌شناسد و ما هم ارتباطمان را با هم قطع نکرده‌ایم، می‌توان گفت که از وضعیت و شانس خوبی برای حضور او در جمع خودمان برخورداریم. به نظرم ایلکای با خودش می‌گوید بسیار خب، ماموریت تمام و کمال انجام شد و الان دیگر وقت فکر کردن به آینده است. او به همه تیم‌هایی که او را می‌خواهند فکر می‌کند و در نهایت به یکی از این چهار باشگاه‌ می‌رود.

چهار باشگاه در اروپا وجود دارند که خواهان به خدمت گرفتن این هافبک شوت‌زن و همه‌کاره هستند. اول از همه خود سیتی، که امیدوار است بتواند کاپیتان باشگاه خود را متقاعد کند تا قرارداد جدیدی با آنها امضا کند. بارسلونا که یکی از تیم‌هایی است که به شدت نامش در ارتباط با جذب ایلکای گره خورده است. دورتموند که آنها نیز امیدوارند که گوندوعان دوباره به تیم سابق و زادگاهش آلمان بازگردد و در نهایت آرسنال که بخشی از این کشمکش نقل و انتقالاتی جذاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.