سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) با بیان اینکه تا روز ۲۵ ذی‌القعده ورود زائران پیاده به مشهد ادامه خواهد داشت، گفت: پیش‌بینی می‌شود ورود زائران پیاده به مشهد برای روز زیارتی امام هشتم به چهار هزار نفر برسد.

پیش‌بینی ورود ۴ هزار زائر پیاده به مشهد در روز زیارتی امام رضا(ع)

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع)، حسین رضایی اظهار کرد: پس از ولادت امام رضا(ع) روزانه حدود ۱۵۰ تا ۱۷۰ زائر پیاده به مشهد مقدس مشرف شده‌اند که آمار زائران پیاده به مشهد برای روز زیارتی امام رضا(ع) را به ۳۶۵۰ زائر رسانده است.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) با اشاره به تشرف حدود ۲۰۰ زائر پیاده عراقی برای این روز به مشهد بیان کرد: همچنین تا روز ۲۵ ذی‌القعده ورود زائران پیاده به مشهد ادامه خواهد داشت که پیش‌بینی می‌شود ورود زائران پیاده به مشهد برای روز زیارتی امام هشتم به ۴۰۰۰ نفر نیز برسد.

وی با بیان اینکه اغلب زائران پیاده محل اسکان خود در مشهد را پیش از عزیمت به این شهر مشخص کرده‌اند، بیان کرد: اگر زائران محلی برای اقامت نداشته باشند، پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان این عزیزان صورت گرفته است.

رضایی در خصوص مسیر تشرف زائران پیاده به مشهد عنوان کرد: زائران معمولا از شهرهای خراسان رضوی عازم مشهد می‌شوند. از شامگاه گذشته تا امروز نیز زائران از شهرهای طرقبه، کلات، سرخس، شاندیز، فریمان، گناباد و تربت حیدریه عازم مشهد شده‌اند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) تاکید کرد: جمعیت خدمتگزار زائران پیاده این آمادگی را دارد تا در هر زمانی از سال پذیرای زائران پیاده به مشهد باشد و به این عزیزان خدمات دهد. ایستگاه‌های صلواتی حاضر در مسیر نیز همانند ایام دهه کرامت به تمامی زائران خدمات ارائه خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.