نماینده ولی فقیه در مازندران، انصاف و اخلاق را از ضروریات کار رسانه‌ای خواند.

نماینده ولی فقیه در مازندران: بال پرواز رسانه‌، انصاف و اخلاق است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با اعضای هیأت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه مازندران، ایمان و امید را دو موتور پیشران جامعه اعلام و پیگیری مطالبات مردم و انتقال سخنان مسئولان به جامعه را از وظایف مهم رسانه دانست.

وی افزود: امروزه ایمان و امید به‌وسیله رسانه‌های اجانب در معرض تهدید جدی است و اگر اینها این دو موتور را خاموش کنند، قطار رشد و پیشرفت جامعه خود به خود می‌خوابد.

آیت‌الله محمدی لائینی بیان کرد: رسانه یک پیوست لازم برای همه اقدامات است و هر که از رسانه غافل باشد بلوغ مدیریتی لازم را ندارد.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه دشمنان چون اهمیت رسانه‌ها را می‌دانند آن‌ها را در انحصار خود قرار داده و تصاحب کردند، گفت: فضای مجازی هم که بیش از بقیه رسانه‌ها محل نفوذ و تاخت و تاز فرهنگ‌های بیگانه و دگراندیش شده، بنابراین در این زمینه واقعا کمبود داریم که یا به خاطر این است که هنوز اهمیتش را درک نکردیم یا اینکه اقدامات و حمایت‌های عملی را انجام نمی‌دهیم.

آیت‌الله محمدی لائینی ادامه داد: رسانه یک مبداء دارد که حوزه‌های مدیریتی و مسئولان هستند و محل ذخیره اطلاعات است و قوانینی دارد و یک نقطه مرکزی که هاضمه‌ای است که اطلاعات را بررسی و اولویت‌بندی می‌کند و باید با تدبر و اندیشه‌ورزی همراه باشد و یک پایانه دارد که خیلی از نقطه مبدا مهم‌تر است، یعنی اتصال به جامعه هدف توسط رسانه که خیلی مهم است.

وی با اشاره به اینکه جلب اعتماد توسط رسانه نیاز به کار دارد که وزارت ارشاد خیلی می‌تواند کمک کند، گفت: پیگیری مطالبات مردم و انتقال سخنان مسئولان به جامعه توسط رسانه مهم است و رسانه یک‌طرفه نیست دوطرفه است.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه حاضریم با تمام اصحاب رسانه با هر سلیقه ای نشست داشته باشیم و هیچ انحصاری در کار ما نیست، یادآور شد: البته کسانی که معاند هستند و موضع براندازانه دارند بحثش جداست، برخی از مطالباتی که اینجا مطرح شد مربوط به مسئولان دستگاه‌ها است که باید تخصصی‌تر و با حضور مسئول مربوطه همراه باشد تا پاسخ بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.