تهیه‌کننده سریال «فراری» با اشاره به چالش‌های ساخت یک سریال تاریخی، از رسیدن فرآیند تصویربرداری این مجموعه به بخشی از قصه که مرتبط با دهه ۷۰ است خبر داد.

روایت «فراری» به دهه ۷۰ رسید/ یک سریال قهرمان‌محور نوجوانانه

امیرمهدی پوروزیری تهیه کننده سریال «فراری» درباره این مجموعه که این روزها در حال ساخت اس، بیان کرد: تا حالا بیش از ۵۰۰ دقیقه از این سریال تصویربرداری شده است و بخش شمال این مجموعه به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در اطراف تهران در حال تصویربرداری هستیم چون بخشی از این مجموعه به دهه ۷۰ می‌پردازد و این بخش بسیار کار سختی است هم در لوکیشن ها و هم در طراحی فضا و لباس و… اما کارگردان ما به خوبی کار می‌کند و با اینکه اولین تجربه سریالی اوست اما به شکل حرفه‌ای کار را پیش می‌برد.

این تهیه‌کننده در ادامه درباره سریال بیان کرد: این مجموعه یک کار قهرمانانه نوجوان‌محور است. بخشی از سریال درباره ورزش کشتی است و ما ۱۰ روز بسیار سخت و سنگین از مبارزه‌های کشتی را داریم و تولید می‌کنیم.

وی عنوان کرد: قهرمان این سریال یک نوجوان است که برای ایفای نقش او بازیگری را انتخاب کردیم که اولین تجربه‌اش هم هست، نام او در سریال هادی است و البته در ادامه مقاطع دیگری را غیر از دهه ۷۰ در سریال می‌بینیم و جوانی شخصیت اول سریال را هم داریم.

سریال «فراری» که پیش از این با نام «هادی» مطرح شده بود سریالی درباره شهدای مدافع حرم است که در بخشی هم به شهید ابراهیم هادی می‌پردازد و این روزها به کارگردانی امیر داسارگر در حال تصویربرداری است. چندی پیش پیمان جبلی در پشت صحنه این سریال حضور یافته بود.

امیر داسارگر کارگردانی فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» را به تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد در کارنامه خود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.