فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: همانند سال گذشته شش موکب از شهرستان ورامین در کشور عراق به پذیرایی زائران می‌پردازند، همچنین یک موکب نیز در ایام پایان ماه صفر در مشهد مقدس از طرف شهرستان ورامین حضور دارد.

خدمت‌رسانی ۶ موکب از ورامین در اربعین ۱۴۰۲

به گزارش قدس آنلاین، مجید درویشی فرماندار ویژه ورامین ظهر امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه در اولین جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان ورامین که با حضور معاونین فرمانداری و بخشداران شهرستان ورامین و رؤسای ادارات و نهادها و مواکب حسینی برگزار شد، اظهار کرد: تجربه برگزاری جلسه ستاد اربعین در سال گذشته تجربه با ارزشی بود، برای اولین بار در سال گذشته هماهنگی بسیاری بین دستگاه‌های اجرایی و مواکب و خیرین و مردم در سطح شهرستان ورامین ایجاد شد.

وی افزود: همانند سال گذشته شش موکب از شهرستان ورامین در کشور عراق به پذیرایی زائران می‌پردازند و همچنین یک موکب نیز در ایام پایان ماه صفر در مشهد مقدس از طرف شهرستان ورامین حضور دارد.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: اربعین حسینی یک حرکت عظیم دنیای اسلام است و شهرستان ورامین همیشه پیشرو در همه عرصه‌ها بوده است و باید با هماهنگی لازم در این ستاد مانند سال گذشته با استفاده از همه ظرفیت‌ها مردمی به این حرکت عظیم کمک کرد.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.