رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین گفت: با هدف کاهش هزینه‌های کلاس‌های تابستانه و استقبال بیشتر اقشار مختلف جامعه با همراهی اداره ورزش و جوانان و معاونت تربیت‌بدنی سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) تخفیف ۵۰ درصدی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

تخفیف ۵۰ درصدی اماکن ورزشی سپاه قزوین برای دانش‌آموزان

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با هدف کاهش هزینه‌های کلاس‌های تابستانه و استقبال بیشتر اقشار مختلف جامعه با همراهی اداره ورزش و جوانان و معاونت تربیت‌بدنی سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) تخفیف ۵۰ درصدی برای دانش‌آموزان و تخفیف ۳۰ درصدی برای اولیا در جهت استفاده از اماکن ورزشی سپاه در تابستان سال جاری در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: متأسفانه همت مسئولان قزوین در برگزاری اردوی راهیان نور بسیار کم بود و از ۲۳۵ هزار دانش‌آموز قزوینی توانستیم فقط ۱۰۰۰ دانش‌آموز را به اردوی راهیان نور اعزام کنیم که در این خصوص باید مسئولین دستگاه‌های مختلف پای کار بیایند. 

رسولی‌فر بیان کرد: اعزام دانش‌آموزان به اردوهای دانش‌آموزی داخل و خارج از استان از دیگر برنامه‌های ما است؛ اولین اعزام نیز چهارم تیر ۱۴۰۲ به شهرستان خوی برای رنگ‌آمیزی و مرمت مدارس محروم این منطقه و برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان محروم خوی انجام خواهد شد. 

وی ادامه داد: به طور کلی ۱۴۸ گروه جهادی در قزوین داوطلب هستند که چهار گروه از آن‌ها به مدت ۶ روز در شهرستان خوی و ۱۴۴ گروه‌ جهادی نیز در نقاط مختلف استان قزوین خدمت‌رسانی خواهند کرد. 

این مسئول در پایان گفت: راه‌اندازی پاتوق‌های دخترانه در مراکز آموزشی و پارک‌ها با محوریت پاسخ به سؤالات و شبهات و معرفی دستاوردهای جمهوری‌اسلامی ایران در عرصه‌های علمی، ورزشی، پزشکی و صنعتی در قالب پویش ایران‌ قوی از دیگر برنامه‌های ماست. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.