فروریزش بخشی از یکی از مهم ترین بزرگراه های میان ایالتی در پنسیلوانیای آمریکا موجب شد فرماندار ایالت وقوع یک فاجعه را اعلام کند.

ریزش بزرگراه مهم آمریکا فاجعه به‌بار آورد

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند، در پی انفجار و آتش‌سوزی یک تریلی حامل سوخت در بزرگراه بین ایالتی ۹۵ در شهر فیلادلفیا، بخشی از این بزرگراه پر رفت و آمد فروریخته و فرماندار ایالت پنسیلوانیا را به اعلام وقوع فاجعه واداشت.

شبکه «ان.بی.سی نیوز» به نقل از گارد سحلی آمریکا اعلام کرد، روز یکشنبه آتش‌سوزی و انفجار یک تریلی حامل ۸۵۰۰ گالن محصولات نفتی در بزرگراه بین ایالتی ۹۵ به فروریختن بخشی از لاین جنوب به شمال این بزرگراه در حد فاصل خیابان «وودهیون» و «آرامینگو» منجر شد.

رسانه‌های محلی آمریکا گزارش داده‌اند این حادثه به جراحت کسی منجر نشد اما بازسازی بخش فروریخته این بزرگراه چندین ماه زمان خواهد برد.

«جاش شاپیرو»، فرماندار پنسیلوانیا در بیانیه‌ای اعلام کرد با هدف همواره کردن راه برای برداشت اعتبارات فدرال و کمک‌های ایالتی و شروع سریع عملیات ترمیم و بازسازی، با امضای حکمی وقوع فاجعه را اعلام می‌کند.

داده های وزارت حمل و نقل آمریکا نشان می‌دهند، هر روز بالغ بر ۱۶۰ هزار نفر از این بزرگراه استفاده می‌کنند.

«جانا تیدول»، سخنگوی «انجمن اتوموبیل آمریکا» روز دوشنبه اعلام کرد: «این حادثه بر سراسر منطقه تاثیر می گذارد.»

داده  های نقشه های ترافیکی نشان دادند، وقوع این حادثه باعث بند آمدن و تشدید ترافیک در چند ناحیه شده است.

بزرگراه بین ایالتی ۹۵ از شهر میامی تا مرز کانادا در ایالت «مین» در شمال آمریکا امتداد دارد.

«پیت بوتججج»، وزیر حمل و نقل آمریکا گفت: «این حادثه باعث اختلالی بزرگ در منطقه می‌شود و قطعا قابل بازسازی در عرض چند روز یا دو هفته نیست.»

شاپیرو با گفتن این که این حادثه باعث ایجاد خرابی چشمگیر شده اظهار کرد: «در ضمن پرواز بر فراز محل وقوع حادثه خدا رو شکر کردم که این حادثه باعث جراحت یا مرگ هیچ راننده ای در بزرگراه بین ایالتی ۹۵ نشد.»

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.