آیا مدیران دستگاه ورزش برای این پرسش مهم پاسخ قانع کننده‌ای برای افکارعمومی دارند یا اینکه این مدیران ناکام و ضعیف باید تحت هر شرایطی در استقلال باقی بمانند؟

پشت پرده حمایت وزارت ورزش از مدیران باشگاه استقلال چیست؟ / بقا در مدیریت، پاداش یک فصل ناکامی!

به گزارش قدس آنلاین، پرویز مظلومی عضو برکنار شده هیئت مدیره استقلال در تازه ترین اظهارنظر خود ادعا کرده در زمان حضورش در باشگاه استقلال بر خلاف انتقادهای وارده هیچ پولی دریافت نکرده و تنها مبلغی ناچیز به عنوان حق شرکت در جلسه دریافت کرده است!

وی که یک روز قبل از برکناری از عضویت در هیئت مدیره به عنوان عضو کمیته فنی استقلال از سوی حجت کریمی انتخاب شد در این گفت و گو عنوان کرده چندی پیش متن استعفایش را نوشته بود و به وزارت ورزش تحویل داده بود اما پولادگر این استعفا را نپذیرفته و عنوان کرده باید در استقلال بمانید!

اما نکته جالب توجه اینجاست که پرویز مظلومی در این گفت و گو تلاش کرده نقش خود را در بحران های مدیریتی استقلال که در فصل گذشته رقم خورد کمرنگ کند تا شاید به این ترتیب انتقادات کمتری متوجه او شود اما هواداران و منتقدان به خوبی به خاطر دارند مظلومی در برنامه تلویزیونی که چندی پیش با حضور فتح الله زاده و قربان زاده برگزار شد چگونه از عملکرد مدیران استقلال دفاع می کرد و سازمان خصوصی سازی را متهم به کارشکنی می کرد!

تناقض در گفتار پرویز مظلومی کاملا واضح است، او علاقه زیادی به حضور در حلقه مدیریتی استقلال دارد اما حالا که فشار منتقدان و هواداران را زیادتر از حد معمول می بیند تلاش می کند به نوعی شانه از زیر بار مسوولیت خالی کند به همین خاطر توپ را به زمین دیگران می اندازد. در حالی که او نیز سهم پر رنگی در ناکامی های مدیریتی استقلال ایفا کرده است.

در این که مظلومی و سایر اعضای هیئت مدیره استقلال در وضعیت به وجود آمده در استقلال سهیم هستند ذره ای تردید نیست اما پرسش مهمی که در این بین ذهن هواداران و منتقدان را به خود مشغول کرده چرا وزارت ورزش و جوانان با وجود عملکرد ضعیف اعضای سابق هیئت مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال همچنان اصرار به حضور آنها در حلقه های مدیریتی این باشگاه دارد؟

مگر جز این است که انتخاب افراد بایستی بر اساس شایسته سالاری بایستی ملاک انتخاب مدیر باشد پس چگونه و بر اساس کدام متر و معیار افرادی نظیر پرویز مظلومی، محمد مومنی و حجت کریمی همچنان در استقلال حضور دارند و درباره مسائل کلان این باشگاه تصمیم گیری می‌کنند؟ آیا مدیران دستگاه ورزش برای این پرسش مهم پاسخ قانع کننده‌ای برای افکارعمومی دارند یا اینکه این مدیران ناکام و ضعیف باید تحت هر شرایطی در استقلال باقی بمانند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.