فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: یک محموله بزرگ کالای قاچاق به ارزش ۴۱۳ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال در سواحل شهرستان بندرلنگه کشف شد.

۴۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرلنگه کشف شد

به گزارش قدس آنلاین،  سردار بهادر اسماعیلی افزود: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه، در حین گشت‌زنی و کنترل از مرزهای آبی این شهرستان، به یک فروند موتورلنج مشکوک و آن را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: مرزبانان از لنج توقیف شده، تعداد ۱۴۵ دستگاه یخچال، ۵۰ دستگاه کولر اسپیلت، سه‌هزار و ۶۰۰ مترپارچه ،۴۵ دستگاه ماکروفر، ۵۰ دستگاه جاروبرقی، ۴۰ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۱۴۰ دستگاه سرخ کن، ۲۰ دستگاه آب سردکن، ۱۷ دستگاه پیانو و مقادیری لوازم آشپزخانه قاچاق کشف کردند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در پایان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه اظهار کرد: ارزش این کالاهای کشف شده، ۴۱۳ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال برآورد شده است.

مهار ۱۷۴ راس احشام قاچاق در آب‌های هرمزگان

همچنین با تلاش مرزبانان پایگا های دریابانی قشم، بندرعباس، بندرلنگه و میناب ۱۷۴ راس احشام قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی مرزبانی هرمزگان در این خصوص گفت: مرزبانان مستقر در پایگاه‌های دریابانی قشم، میناب، بندرعباس و بندرلنگه، حین پایش نوار مرزی، در پنج عملیات غافلگیرانه ۱۷۴ راس احشام قاچاق را در آستانه خروج از کشور مهار کردند.

سردار عبدالله لشکری افزود: کارشناسان ارزش احشام کشف شده را با احتساب شناور توقیفی ۲۵ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.