شورای شهر بندرعباس با افزایش ۶۰ درصدی کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید موافقت کرد.

سرویس مدارس بندرعباس ۶۰ درصد گران شد

به گزارش قدس آنلاین،  هشتاد و سومین جلسه علنی رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس ظهر امروز با دستور کار مراسم تحلیف مصیب نظری عضو جدید این شورا و بررسی نامه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در خصوص نرخ کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برگزار شد. 

در این جلسه مصیب نظری، عضو علی البدل شورای اسلامی شهر بندرعباس که پس از استعفای فاطمه جراره، شرایط حضور در شورا را اخذ کرده بود امروز به عنوان عضو جدید این شورا تحلیف شد و سوگند یاد کرد. 

امروز همچنین در خصوص نامه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس بحث و تبادل نظر شد، اداره کل آموزش و پرورش استان به منظور ساماندهی هر چه بیشتر سرویس مدارس و افزایش کیفیت خدمات رسانی به دانش‌آموزان پیشنهاد افزایش نرخ کرایه سرویس مذارس را برای سال جدید تحصیلی ارائه کرده بود.

شورا پس از بحث و بررسی این نامه، در نهایت با افزایش ۶۰ درصدی نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید موافقت کرد. 

بر اساس این مصوبه هزینه سرویس مدرسه برای هر دانش‌آموز در مسیرهای صفر تا سه کیلومتر از حدود سه میلیون و ‌۲۰۰ هزار تومان سال گذشته (در سال تحصیلی) به حدود پنج میلیون و ‌۵۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

در مسیرهای سه تا ۶ کیلومتری نیز کرایه از سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در سال گذشته به حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد و در مسیرهای پرترافیک ۲۰ درصد به این نرخ‌ها افزوده خواهد شد.

گفتنی است، این مصوبه برای اجرایی شدن نیازمند تایید فرمانداری بندرعباس دارد. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.