۲ نامزد ریاست هیات فوتبال تهران نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

۲ نامزد انتخابات هیات فوتبال تهران باید استعفا بدهند

به گزارش قدس آنلاین، کمیسیون سه نفره بررسی صلاحیت‌های نامزدهای انتخاباتی هیات فوتبال تهران مدتی قبل ۱۶ نامزد را از بین ۲۴ نفری که برای حضور در انتخابات هیات فوتبال ثبت نام کرده بودند تایید و این نفرات را برای اخذ تائیدیه به مراجع ذی صلاح معرفی کرد.

نکته این جا است از بین نفراتی که این کمیسیون تایید کرده ۲ نامزد شرایط خاصی دارند. صادق درودگر که حدود ۲ هفته قبل به مدیرعاملی باشگاه نساجی انتخاب شد، در زمان ثبت نام برای انتخابات هیات تهران و همچنین بررسی شرایط نامزدها توسط کمیسیون، سمتی در این باشگاه نداشت. از طرفی حسین خبیری نیز با ارائه استعفانامه ثبت شده به دبیرخانه برگزاری انتخابات هیات، اعلام کرده بود از عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کناره‌گیری کرده است.

با این وجود به این دلیل که درودگر در حال حاضر مشغول مدیریت در باشگاه نساجی است و خبیری نیز همچنان به عنوان عضو هیات مدیره پرسپولیس فعالیت می‌کند، از آن‌ها خواسته شده تا پایان فرآیند برگزاری انتخابات استعفانامه خود را ارائه بدهند در غیر این صورت طبق اساسنامه حق شرکت در انتخابات را نخواهند داشت.

با این وجود هنوز تاریخی برای برگزاری انتخابات این هیات مشخص نشده است. هرچند هر زمانی تاییدیه‌های نهایی ارسال شود، حدود ۱۵ روز بعد انتخابات برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.