سخنگوی دولت گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اخیراً تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت بگیرد.

توضیحات سخنگوی دولت در مورد استعفای محسن رضایی

به گزارش قدس آنلاین، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه) در حاشیه جلسه هیئت دولت، ضمن قدردانی از زحمات اخیر محسن رضایی در سمت‌های مختلف گفت: ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ۱۱۲ جلسه در این دوره برگزار کرده که حدود ۱۵۰ موضوع در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است. ۲۸ جلسه سران قوا نیز برگزار شده که این جلسات بیش از ۳۰ مصوبه مختلف در حوزه‌های مختلفی همچون تجارت، اصلاح نظام بودجه، تورم، مسکن، کالابرگ الکترونیک داشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه رهبر انقلاب اخیراً تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت بگیرد چراکه فعالیت‌های این دبیرخانه فراقوه‌ای است و به هماهنگی سه قوه مربوط است و استقلال و تمرکز بیش از پیش می‌طلبید.

سخنگوی دولت بیان کرد: به همین دلیل محسن رضایی از سمت خود به عنوان معاون اقتصادی دولت استعفا داد و حکم جدیدی در این دبیرخانه در سمتی جدید به وی اعطا شد که امید است در این جایگاه نیز عملکرد خوبی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.