با حضور رئیس کمیته امداد و با همکاری خیرین، ۳۰ واحد مسکن مددجویی خیرساز در شهرستان کازرون افتتاح شد.

افتتاح ۳۰ واحد مسکن مددجویان در شهرستان کازرون

به گزارش قدس آنلاین، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم افتتاح ۳۰ واحد مسکن مددجویی در شهرستان کازرون با تقدیر از همکاری خیران در احداث این واحدهای مسکونی گفت: مسکن گران‌ترین خدمت کمیته امداد است و بدون همراهی خیران ارائه مطلوب این خدمت میسر نیست و در واقع مسکن و سرپناه، آرامش را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما در نهادی خدمت می‌کنیم که یادگار امام (ره) و تنها نهادی است که مزین به نام امام خمینی (ره) شده است.

بختیاری تاکید کرد: ما همه نوکر مردم هستیم و بر این نوکری افتخار می‌کنیم؛ هرکس با این نگاه به مردم خدمت کند و در این سنگر بماند ثواب بسیاری برده و خدمت در این نهاد مقدس توفیق می‌خواهد.

رئیس کمیته امداد افزود: مبادا محرومی از درگاه ما ناامید بازگردد و مبادا دانش‌آموزی به خاطر فقرمالی ترک تحصیل کند.

وی به همراهی حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: خوشا به حال افرادی که به ایتام خدمت می‌کنند و آنان را همچون فرزندان خود می‌دانند.

بختیاری با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌های ما در حوزه فرهنگی، ورود به بخش تربیتی خانواده‌های جامعه هدف است، تصریح کرد: در استان فارس ۴۹ هزار دانش‌آموز، ۴۱۵۲ دانشجو و هزار نخبه تحت حمایت داریم؛ مبادا این عزیزان نگران آینده خود باشند.

رئیس کمیته امداد کشور ادامه داد: سال گذشته استان فارس ۹۴۸ قبولی کنکور از جامعه هدف داشته و ۵۷ نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده‌اند و همه این‌ها به این معناست که اشتغال آنها از هم اکنون تضمین شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.