سران لابی آمریکایی-صهیونیستی «آیپک» و وزیر خارجه این رژیم در فلسطین اشغالی دیدار و علیه ایران رایزنی کردند.

رایزنی رژیم صهیونیستی با «آیپک» علیه ایران

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با تشدید تحرکات ضد ایرانی صهیونیست‌ها، وزیر خارجه این رژیم از مهم‌ترین لابی رژیم صهیونیستی در آمریکا برای تقویت روابط استراتژیک تل‌آویو و واشنگتن تشکر کرد.

«الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود خبر داد با مسئولان ارشد لابی «آیپک» درباره ایران و لزوم توسعه دادن توافق سازش موسوم به «ابراهیم» رایزنی کرد.

مقام ارشد کابینه بنیامین نتانیاهو در این پیام دو عکس از دیدار با سران لابی آیپک منتشر کرد و نوشت: «برای تقویت اتحاد بین اسرائیل و ایالات متحده، من دیروز با مایکل توچین رئیس، هاوارد کور مدیرعامل و دیگر روسای آیپک دیدار کردم».

وزیر خارجه تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا در توضیح دیدار با سران لابی آیپک خبر داد که با آنها علیه ایران و برنامه هسته‌ای این کشور رایزنی کرد.

رایزنی رژیم صهیونیستی با «آیپک» علیه ایران
الی کوهن و مایکل توچین

مقام ارشد رژیم اشغالگر قدس نوشت: «ما در مورد نیاز به اقدامات سخت سیاسی و اقتصادی برای جلوگیری از ادامه فعالیت‌های تروریستی ایران و اهمیت بسیج جهان برای مبارزه با برنامه هسته‌ای (ایران) گفت‌وگو کردیم. ایران نه تنها برای اسرائیل، بلکه برای کل جهان خطرناک است».

الی کوهن همچنین از رایزنی با سران آیپک درباره توافق سازش موسوم به ابراهیم خبر داد و تصریح کرد: «علاوه بر این، در مورد گسترش توافق ابراهیم به سایر کشورهای خاورمیانه به منظور افزایش ثبات و رفاه در منطقه گفت‌وگو کردیم».

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پایان توئیت خود نوشت: «من از دوستانمان در آیپک تشکر می‌کنم و قول می‌دهم به همکاری با آنها برای تقویت اتحاد استراتژیک بین اسرائیل و ایالات متحده ادامه دهم».

قدردانی وزیر خارجه کابینه نتانیاهو از آیپک در شرایطی انجام شده که مقامات رژیم صهیونیستی بارها در جلسات بزرگ‌ترین لابی تل‌آویو در آمریکا شرکت و علیه ایران موضعگیری کرده‌اند.

درخواست الی کوهن برای بسیج جهانی علیه ایران در حالی مطرح شده که اخیرا بنیامین نتانیاهو اعلام کرده بود که 90 درصد مشکلات امنیتی این رژیم ناشی از ایران و نیروهای وابسته به این کشور است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.